رونمایی از جدیدترین موتورسیکلت های هوندا 2022

انواع موتورسیکلت هوندا

رونمایی از جدیدترین موتورسیکلت های هوندا 2022

معرفی مدل های جدید و بازگشت پرشکوه امروز هوندا یادآور مجموعه قابل توجهی از محصولات موتورسیکلت این شرکت است. در این رونمایی کمتر از 12 مدل از پنج دسته مختلف شامل موتورسیکلت های اسپورت، miniMOTO، دوگانه اسپورت، اسکوتر و آزمایشی پوشش داده شده است – بدون ذکر مدل های جانبی که امروز به طور جداگانه رونمایی شدند.

2022 CBR1000RR-R FIREBLADE SP

هوندا برای جشن گرفتن نسخه اصلی و پیشگامانه CBR900RR و رکورد چالش های مداوم، نسخه خیره کننده سی امین سالگرد CBR1000RR-R Fireblade SP را ارائه می دهد. برای سال 2022، توسعه موتور چهار سیلندر خطی این مدل بر شتاب وسط گوشه متمرکز است: درگاه‌های ورودی، ایرباکس و بخش میانی اگزوز، همگی برای ارائه قدرت میان‌رده بیشتر موتورسیکلت اصلاح شده‌اند. چرخ دنده نهایی برای شتاب گیری قوی تر در هر نسبت سه دندانه بالا رفته است و عملکرد تعویض دنده سریع ارتقا یافته است. کنترل گشتاور قابل انتخاب هوندا (HSTC) نیز با بازخورد سواران HRC، برای مدیریت کشش تایرهای عقب بهینه شده است و کیفیت دریچه گاز حتی بیشتر شده است.

2022 CBR650R

CBR650R که برای حرکت در خیابان طراحی شده است، با الهام از موتورسیکلت سبک سوپراسپرت، سوارکاران را با خطوط تیز، بدنه کامل و توانایی های مختلف، هیجان زده می کند و درکنار آن راحتی، کاربردی و ارزش را نیز ارائه می دهد. این مدل یک نوع اسپرت کامل از CB650R استاندارد، دارای دوشاخه پیستون بزرگ با عملکرد جداگانه Showa با کیفیت بالا، زیبایی‌شناسی شیک و عملکرد آلایندگی عالی است. CBR650R با شاسی تنظیم شده ای که سبک، هندلینگ پاسخگو و موتور چهار سیلندر خطی با دور چرخش بالا را ارائه می دهد که قدرت لذت بخشی را ارائه می دهد، سواری هیجان انگیز و لذت بردن از آن است.

2022 CB650R

نام نمادین CB هوندا، این موتورسیکلت ها دارای موتورهای چهار سیلندر کاربرپسند هستند. همچنین توصیف دقیق تری از از CB650R این است که دارای دوشاخه پیستون بزرگ با عملکرد جداگانه Showa، عملکرد عالی در انتشار گازهای گلخانه ای، زیبایی شناسی چشمگیر و ارگونومی راحت است. CB650R که تم طراحی موتور اسپورت نئو هوندا را از طریق خطوط صاف و بسته بندی جمع و جور خود به نمایش می گذارد، یک موتورسیکلت برهنه محبوب و لذت بخش است که بر اساس تاریخچه موتورهای CB تا تجربه های مختلف سواری، از رفت و آمدهای روزانه گرفته تا گردش های هیجان انگیز در مسیرهای تنگ و پرپیچ و خم است.

پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید:
فشرده سازی یا کمپرسور موتور چیست؟

2022 TRAIL 125

وقتی صحبت از مدل‌های سرگرم‌کننده، قابل دسترس و محبوب miniMOTO به میان می‌آید، هیچ سازنده‌ای حتی به هوندا نزدیک نمی‌شود، و Trail 125 نمونه بارز یکی از این وسایل نقلیه است که به گذشته نیز ادای احترام می‌کند. این مدل به دوران طلایی موتورسواری بازمی‌گردد، زمانی که ظاهراً یک مدل CT روی سپر هر موتور وجود داشت، اما مانند Monkey و Super Cub نوستالژیک هوندا، لذت مدرن طراحی عملی و فناوری بدون دردسر را نیز در خود جای داده است. Trail 125 در مقایسه با Super Cub متمرکز بر شهری که بر اساس آن ساخته شده است، دارای تعدادی ارتقاء ناهموار است که آن را برای سواری معمولی در داخل و خارج از جاده ایده‌آل می‌کند.

2022 CRF300L

CRF300L پرفروش‌ترین مدل اسپرت صنعت موتور سیکلت است، دارای قدرت قوی، وزن کم و عملکرد عالی در جاده و خارج از جاده است، در حالی که ارزش، قابلیت اطمینان و ظاهری بی‌نظیر ارائه می‌دهد. این مدل دارای باند قدرت گسترده، هندلینگ قابل پیش‌بینی و نشانه‌های زیبایی است که از خط عملکرد CRF هوندا نشات می‌گیرد و در نسخه‌های استاندارد و ABS موجود است که هر دو آماده حمل‌ونقل کم‌هزینه و ماجراجویی واقعی دوگانه هستند.

رالی 2022 CRF300L

رالی CRF300L بر اساس استاندارد CRF300L، اما با ارتقاهای متمرکز بر راحتی از جمله محافظ های دستی، ظرفیت سوخت بیشتر و صفحه باد نصب شده روی قاب، تصاویری از رالی داکار را تداعی می کند و در عین حال کاربردی و ارزش را ارائه می دهد. نسخه Rally مناسب تر از نسخه معمولی خود برای ماجراجویی در مسافت های طولانی است.

2022 XR650L

بله، XR650L برای سال‌ها بخشی آشنا از خط تولید هوندا بوده است، اما دلیلی وجود دارد که مدل دوگانه اسپرت آزمایش شده و واقعی همچنان در بین مشتریان محبوب باشد. بسیار سازگار است، دری را برای ماجراجویی در مسیرهای تک مسیر، جاده‌های خاکی و پس‌راه باز می‌کند، در حالی که حمل‌ونقل توانمندی را در شهر ارائه می‌کند. نتیجه طبیعی این ویژگی ها – به علاوه میراث افتخار باجا – پیروی سرسخت سواران است که از دانستن اینکه این مدل برای سال 2022 یک فیس لیفت شده است خوشحال خواهند شد.

پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید:
انواع مختلف موتورسیکلت های هوندا

MONTESA COTA 4RT260R 2022

آخرین تکامل پلت فرم همه کاره 259 سی سی Montesa، این مدل پسوند “R” را برای سال 2022 به دست می آورد که نشان دهنده ویژگی های آماده رقابت بیشتر آن است. ارتقاءها شامل سوئیچ به اجزای سیستم تعلیق Showa و همچنین یک صدا خفه کن آلومینیومی بزرگتر است که اسب بخار افزایش یافته را در محدوده دور تولید می کند. 4RT260R همچنین دارای گرافیک جدید و رنگ مشکی چشمگیر است.

MONTESA COTA 4RT301RR RACE 2022

رقابت محور ترین مدل مونتسا، 4RT301RR Race Replica، اوج عملکرد آزمایشی است. این مدل با موتور 298 سی‌سی چهار زمانه و اجزای سیستم تعلیق Showa و رنگ سفید Repsol، انتخابی از اسطوره‌های آزمایشی Toni Bou است – فقط برای استفاده در مسابقات در نظر گرفته شده است.

RUCKUS 2023

وقتی صحبت از موتورهای کوچکی می‌شود که نگرش خود را به رخ می‌کشند، سخن از Ruckus® منحصربه‌فرد هوندا می شود. با یک قاب نمایان و چراغ‌های دوتایی گرد که به طراحی صنعتی به نظر می‌رسند، به‌علاوه ویژگی‌های کاربردی مانند قابلیت اطمینان، مصرف سوخت و هندلینگ زیرک، Ruckus یک انتخاب عالی به‌عنوان پلتفرمی برای شخصی‌سازی یا حمل‌ونقل مقرون‌به‌صرفه است.

درباره هوندای آمریکایی

شرکت آمریکایی هوندا موتور، تنها توزیع کننده موتور سیکلت، اسکوتر، ATV و ساید بای ساید هوندا در ایالات متحده است. بخش پاور اسپورت هوندا آمریکا، فروش، بازاریابی و فعالیت‌های عملیاتی این محصولات را از طریق نمایندگی‌های خرده‌فروشی مستقل هوندا انجام می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات هوندا، به powersports.honda.com مراجعه کنید.

 

پیام بگذارید

تماس با ما