موتور سیکلت 125 CBF

موتور سیکلت 125 CBF هوندا

موتور سیکلت 125 CBF

هوندا CBF125 یک موتورسیکلت سبک وزن و کم ظرفیت است که برای سواران جاده تولید شده توسط شرکت تابعه هندی هوندا HMSI از سال 2008 تولید شده است.
در اکثر بازارهای بین المللی به عنوان “CBF125 Stunner” به بازار عرضه می شود.

اجماع عمومی این است که CBF در سال 2009 برای جایگزینی CG125 ارجمند و بسیار مورد توجه معرفی شد. آن ها کفش های بسیار بزرگی برای پر کردن هستند. CG به دلیل ضد گلوله بودن، تعمیر ساده، ارزان بودن، قابل اعتماد و مقاوم بودن شهرت داشت.
یک موتور کاملاً جدید با بادامک بالای سر به جای راه‌اندازی میله فشار CG وجود دارد. سوخت و احتراق نیز کاملا الکترونیکی، دیجیتالی و انژکتوری است.

هوندا CBF 125 Stunner در قلب خود یک نیروگاه تک سیلندر 124 سی سی و چهار زمانه هوا خنک دارد که به یک گیربکس دستی پنج سرعته با پیشرانه نهایی زنجیره ای جفت شده است و می تواند 11 اسب بخار قدرت و 11 نیوتن متر را تولید کند.

CB125F دنیای جدیدی را در پیش رو باز کرده است. این موتور سیکلت می تواند آغاز ماجراجویی جدید شما باشد. طراحی مجدد از چرخ ها به بالا در اطراف یک موتور فوق کارآمد eSP و شاسی با هندلینگ خوب، بسیار سبک تر، بسیار مقرون به صرفه تر است و همچنان همان عملکرد عالی در شهر را دارد.

تجهیزات شامل داشبورد دیجیتال و چراغ جلو LED است. علاوه بر این، موتور PGM-FI PGM-FI تک سیلندر هوا خنک، 2 سوپاپ eSP (توان هوشمند پیشرفته) آن نیز بسیار مقاوم طراحی شده است. اما این هم هوشمندانه است. به همین دلیل است که می‌تواند شتاب هوشمند و بهره‌وری سوخت 65 کیلومتر بر لیتر را ارائه دهد – که فاصله بالقوه 800 کیلومتر بین پر کردن را فراهم می‌کند.

پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید:
پیش فروش هوندا هورنت ۱۵۰ مدل ۱۴۰۳

هوندا CB125F، 2015-2020

CB125F جایگزین هوندا CBF125 می شود. این مدل جدید در چین تولید می شود در حالی که مدل قبلی در هند تولید شده است.

این دوچرخه دارای قاب جدید، چرخ‌های جدید به سبک دوچرخه‌های بزرگ‌تر هوندا، تزریق سوخت بهبودیافته، ساعت‌های جدید، نشانگر دنده و ظاهری است که از CB‌های بزرگ‌تر در محدوده هوندا – CB650 و CB500F تقلید می‌کند.
همچنین فنرهای عقب قابل تنظیم پیش بارگیری قرمز با فنرهای قرمز، موتور مشکی و نشان قرمز هوندا وجود دارد.
وزن این دوچرخه 128 کیلوگرم است. این موتور 10.4 اسب بخار قدرت دارد و با وجود از دست دادن فیرینگ جانبی CBF125، بسیار تیزتر از دوچرخه قدیمی به نظر می رسد.
این موتورسیکلت سطح پایه دارای طراحی مدرن و تهاجمی است. ترمزهای CBS برای سال 2017 اضافه شده است

هوندا CB125F، 2021

برای سال 2021، CB125F دوباره به طور قابل توجهی با موتور اصلاح شده، استایل و موارد دیگر به روز شد. کاملاً بازطراحی شده، اکنون 11 کیلوگرم وزن کمتری نسبت به مدل قبلی خود دارد
موتور جدید 7 کیلوگرمی سبک تر، موتور eSP “Enhanced Smart Power” مطابق با استاندارد یورو 5، افزایش 27 درصدی راندمان سوخت بدون کاهش عملکرد
ساخت ایتالیا، همچنین یک قاب فولادی لوله‌ای سبک‌تر 1.7 کیلوگرمی، بدنه تغییر شکل‌داده‌شده، چراغ جلو LED و داشبورد دیجیتال همراه با اکو متر نیز وجود دارد.

هوندا CBF125 که به عنوان یک جایگزین ارزان قیمت مناسب برای CG125 عمل می کند، سبک قابل اعتمادی را ارائه می دهد که نباید ناامید شود. این مدل زمانی که برای اولین بار معرفی شد خیلی سریع عرضه شد و ما فکر می کنیم که این تا حد زیادی به دلیل ارزش پولی آن است. قیمت آن کمی بیش از 2000 پوند است و ظاهر و عملکرد خوبی دارد.

پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید:
نحوه عیب یابی موتورسیکلت برقی

هندلینگ هوندا CBF125 نسبتاً آسان است و ترمزها نیز مناسب هستند. چند کمک فنر دوقلو در عقب پیدا خواهید کرد که سوار شدن در بزرگراه را کمی ناراحت می کند. با این حال، در هنگام توقف/شروع کردن در ترافیک، انجام کارهای سریع در اطراف شهر آسان‌تر است، اگر کمی «سنگ‌آلود» نباشد.

با استفاده از این دوچرخه شما یک موتور 124.7 سی سی چهار سرعته تزریق سوخت را دریافت خواهید کرد که برای مصرف سوخت مفید است. با حداکثر سرعت تنها حدود 65 مایل در ساعت، ضربان نبض شما را تنظیم نمی کند. در واقع عملکرد بسیار مشابهی با YBR125 یاماها دارد.

با این دوچرخه چند حشره وجود دارد. پایان روی اگزوز به نظر نمی رسد که دوام بیاورد. پلاستیک ها نیز کمی شل و ول می شوند. اگر بیش از 30 دقیقه با این دوچرخه هستید، سواری می تواند کمی ناراحت کننده باشد. با این حال، دوچرخه ارزانی است – و اگر به دنبال چیزی سریع، آسان و مقرون به صرفه باشید، عدد کمی قابل اعتماد خواهد بود.

سبک موتورسیکلت CB125F

CB125F دارای ویژگی خانواده CB مانند مخزن سوخت با شانه پهن و روکش‌های نقره‌ای است.

اما این نیز چیزی خاص خود را دارد. محافظ باد در برابر دماغه زاویه دار و صفحه نمایش پرواز وجود دارد، و موتور و اگزوز سیاه شده، گرافیک روشن را به وضوح برجسته می کند. فنرهای کمک فنر قرمز رنگ در عقب جزئیاتی اسپورت را اضافه می کنند.

یک چراغ جلوی LED ممتاز راه رو به جلو را انتخاب می کند. مسافران ریل مخصوص خود را دریافت می کنند و برای مراقبت آسان از زنجیر درایو مهر و موم شده، یک پایه مرکزی وجود دارد.

 

پیام بگذارید

تماس با ما