تفاوت طرح های موتور هوندا

تفاوت طرح های موتور هوندا

هوندا با تغییرات فوق‌العاده وارد سال 2021 شد، مطمئناً سوارکاران را در همه دسته‌های موتورسواری خوشحال می‌کند. هوندا با بازگرداندن مقداری تغییرات به بخش موتورسیکلت کروزر، Rebel 1100 را معرفی می کند. در ادامه به بررسی هر یک از مدل های موتورسیکلت های هوندا با اطلاعات قیمت، مشخصات، ویژگی‌ها و موارد دیگر، می پردازیم..

هوندا NC750X 2021

موتورسیکلت هوندا NC750X 2021 ماجراجویی متمرکز روی جاده با وزن متوسط ​​هوندا برای سال 2021 به‌روزرسانی‌های هیجان‌انگیزی دریافت می‌کند. این موتورسیکلت همه کاره می‌تواند تقریباً هر مسیری را تحمل کند. برای سال 2021، هوندا NC750X را با ارتفاع صندلی کمتر، فضای ذخیره سازی بزرگتر و قدرت بیشتر از موتور ارتقا داده است.

این موتور یک واحد 745 سی سی چهار زمانه موازی دوقلو با خنک کننده مایع است که 58 اسب بخار قدرت و 51 پوند فوت گشتاور تولید می کند که هر دو پیشرفت بزرگی را نسبت به سال گذشته نشان می دهند. سایر موارد اضافه شده به مدل 2021 شامل ارتقاهای فناوری جدید، مانند سواری با سیم جدید، حالت‌های سواری جدید، ابزارهای جدید و موارد دیگر است. و البته، NC750X با یک جعبه دنده شش سرعته معمولی از سیستم نوآورانه خودکار DCT هوندا در دسترس است.

هوندا آفریقا دوقلو 2021

این موتورسیکلت تا حد زیادی بدون تغییر تا سال 2021 باقی ماند و قابل توجه ترین تغییر، اضافه شدن گزینه Tri-Color در مدل پایه است. هوندا که در مدل اسپورت ماجراجویی بسیار محبوب بود، آن را در هر دو سطح در دسترس قرار داده است.

موتورسیکلت هوندا CB500X

موتور CB500X با حجم 471 سی سی و مایع خنک کننده با قدرت و گشتاور فراوان در رده میانی دارای موتورهای سیلندر موازی با دوربین دوگانه بالای سر است. سبک، باریک و قدرتمند، تعادل کاملی را با موتور سیکلت های سایز متوسط ​​ایجاد می کند.

رنگ های موجود: مشکی متالیک مات

2021 هوندا بال طلایی / تور بال طلایی

هوندا بال طلایی چندین به‌روزرسانی هیجان‌انگیز برای سال دریافت کرده است. طبق معمول، با یا بدون سیستم DCT هوندا در دسترس است، اما مدل‌های 2021 از صندوق عقب بزرگ‌تر، باندهای 55 واتی بزرگ‌تر، سازگاری کامل Android Auto و موارد دیگر که سرنشیننان برای مسافران از آن لذت می‌برند. این موتور همچنان همان موتور قدرتمند 1833 سی سی شش سیلندر افقی مخالف با خنک کننده مایع است که 126 اسب بخار قدرت و 125 پوند فوت گشتاور تولید می کند.

پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید:
علت کم شدن شتاب موتور سیکلت چیست؟

برای سال 2021، خط به روز شده Gold Wing دارای تعدادی پیکربندی است، از جمله Gold Wing، Gold Wing Automatic DCT، Gold Wing Tour، Gold Wing Tour Automatic DCT، و Gold Wing Tour کیسه هوای خودکار DCT.

رنگ های موجود: خاکستری، قرمز آب نباتی، مشکی متالیک

رزمناو CRUISER

هوندا ریبل 1100

Rebel 1100 برای به اشتراک گذاری موتور 1084 سی سی با آفریقای دوقلو این برنامه جدید ، برای این برنامه جدید تنظیم مجدد شده است و دارای پروفایل های میل بادامک مختلف برای هر سیلندر است. گیربکس DCT هونداس اختیاری است.

استاندارد مجموعه ای از فناوری های خوب است، از جمله کروز کنترل و کنترل گشتاور قابل انتخاب هوندا (HSTC). این سیستم به شما امکان می دهد سه سطح کنترل چرخ را شماره گیری کنید.

رنگ های موجود: مشکی متالیک، متالیک قرمز بوردو

هوندا ریبل 500

رزمناو متوسط ​​که وزنش کم نیست و تغییر رنگی برای سال 2021 نداشته است. ABS اختیاری است، مانند مجموعه ای از لوازم جانبی هوندا برای شخصی سازی Rebel شما. کم، راحت و عالی در اطراف شهر.

رنگ های موجود: سفید مرواریدی مات، متالیک خاکستری مات

هوندا ریبل 300

رزمناو با جابجایی کوچک که از نظر سبکی ارتفاعش کوتاه نیست. بدون هیچ گونه تغییر رنگی برای سال 2021 آماده شد. ABS آن اختیاری است. رنگ های موجود: آبی مرواریدی، متالیک خاکستری مات

Honda CB1000R 2021 Black Edition

برای سال 2021، هوندا از CB1000R ویژه رونمایی کرده است. مانند بقیه سری مدرن CB، نسخه سیاه جدید CB1000R از همان سبک کافه نئو اسپورت پیروی می کند و آن را با عملکرد مدرن چشمگیر، اما با برخی تفاوت های قابل توجه ترکیب می کند.

اگر فقط منتظر یک مخزن سوخت مشکی و کمی پلاستیک سیاه بودید، دوباره فکر کنید. برای سال 2021، این CB1000R Black Edition دارای چنگال‌های مشکی، زیر فریم مشکی، روکش‌های مشکی رادیاتور، پایه‌های گلگیر مشکی، چرخ‌های مشکی و بسیاری موارد دیگر است. حتی صفحات محوری بازوهای شناور نیز سیاه شده اند. رنگ جدید با روپوش صندلی جدید، نمایشگر ابزار و یک تعویض کننده سریع جدید تکمیل شده است تا به چند مورد ارتقا داده شود. موتور، با این حال، همان موتور سال 2020 است: یک واحد 4 سیلندر خطی 998 سی سی مایع خنک کننده با 143 اسب بخار قدرت و 77 پوند فوت گشتاور.

پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید:
پیش فروش هوندا واریو 160 با abs فول

رنگ های موجود: مشکی گرافیت

ABS هوندا CB650R 2021

CB650R مانند برادرش با فیرینگ، بهبودهایی را دریافت می کند. یکی از مهمترین آنها تعلیق جلوی جدید Showa 41mm SFF-BP “Big Piston” است. موتور در حال حاضر مطابق با یورو 5 است، خوشبختانه بدون افت قدرت. صفحه نمایش LCD دید بهتری در نور روز دارد. یک پورت شارژ USB-c در زیر صندلی اضافه شده است.

رنگ ها: خاکستری دودی مرواریدی، متالیک مشکی باروتی مات

هوندا CB500F 2021

تغییرات جزئی برای سال 2021. موتور در حال حاضر مطابق با Euro5 است، خوشبختانه بدون افت قدرت. ABS استاندارد است. CB500F یک صندلی پله با ارتفاع کم ارائه می دهد. برای سواری در اطراف شهر یا بیرون از دره‌ها ایده‌آل است، همچنین فضای زیادی را برای مسافر فراهم می‌کند و به‌طور ویژه برای جا دادن طیف وسیعی از سواران طراحی شده است.

رنگ های موجود: مشکی متالیک تیره

هوندا CB300R 2021

ABS این موتورسیکلت استاندارد است. CB300R با استفاده از نشانه‌های ظاهری خود از CB1000R، ظاهری تازه و معاصر از دوچرخه‌های خیابانی مدرن ارائه می‌دهد. بعلاوه وزن سبک و نشستن عمودی آن را به سواری لذت بخش می کند.

هوندا گروم 2022

هوندا به تازگی از هوندا گروم جدید رونمایی کرده است. اگرچه به عنوان مدل 2022 نشان داده شده است، اما در سال 2021 در دسترس بود، و اگر به گزینه های جابجایی هوشمند با ظرفیت کم علاقه دارید که هیجانات مفرح و اقتصادی درجه یک را ارائه می دهد، پس Grom موتورسیکلت خوبی است که باید در نظر داشت. این موتور از یک موتور تک سیلندر 123.9 سی سی با هوا خنک بازطراحی شده بهره می برد و 9.7 اسب بخار قدرت و 7.7 پوند فوت گشتاور تولید می کند. این بهبود نسبت به مدل قبلی، به دلیل نسبت تراکم بالاتر است.

سایر تغییرات بزرگ عبارتند از افزودن دنده اضافی (اکنون پنج سرعته)، تزریق سوخت، مخزن سوخت بزرگتر، ABS اختیاری، ابزار دقیق به روز شده، صندلی ضخیم تر و صاف تر، و موارد دیگر! تغییرات جدید به Grom به عنوان یکی از کاربردی ترین و همه کاره ترین موتورسیکلت های کم ظرفیت موجود در بازار کمک می کند.

رنگ های موجود: مشکی متالیک مات، سفید مرواریدی، زرد ملکه زنبور عسل، آبی آب نباتی (توجه: گزینه های رنگ بسته به منطقه متفاوت است)

 

پیام بگذارید

تماس با ما