12 موتورسیکلت باورنکردنی مناسب برای سوارکاران مبتدی

12 موتورسیکلت باورنکردنی

12 موتورسیکلت باورنکردنی مناسب برای سوارکاران مبتدی

اگر امسال به دنبال یک موتورسیکلت کاملاً جدید هستید، اما امیدوارید از چیزی فراتر از توانایی های فعلی خود در رانندگی اجتناب کنید، نگران نباشید – تقریباً همه برندهای اصلی موتورسیکلت برای سوارکاران مبتدی مدل هایی می سازند و آنهایی که در این لیست قرار دارند برخی از بهترین ها هستند.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا جدیدترین و بروزترین موتورهای 2022 را به شما معرفی کنیم.

بهترین موتورسیکلت ها
بهترین موتورسیکلت های 2022

2022 Honda 500 Twins
CB500F/CB500X/CBR500R

هوندا دارای سه موتورسیکلت دوقلوی موازی 500 سی‌سی شگفت‌انگیز است که در اسم «CB» مشترک هستند و مدل‌های 2022 همگی پیشرفت‌های خوبی دارند.

ما بر روی CB500F 2022 تمرکز خواهیم کرد، به این دلیل که محبوب ترین مدل از بین 3 مدل است و تقریباً نیمی از کل فروش “CB” را به خود اختصاص می دهد. موتورسیکلت CB500F در مقایسه با CBR500R موقعیت سواری تهاجمی کمتری را ارائه می دهد.

برای سال 2022، سوئیچ CB از یک دیسک ترمز جلو به یک تنظیم دوگانه به بهبود عملکرد و احساس کمک می کند. برای سوارکاران جدید، پیشنهاد می‌کنم نحوه قرارگیری شما در هر مدل را با هم مقایسه کنید و با مدلی که مناسب شما است بروید. اما سه گانه 500 ها همه انتخاب های عالی هستند.

2022 Yamaha YZF-R3

یاماها YZF-R3 2022، بسیار شبیه برادران سری R خود در طول سال‌ها، نمی‌توان آن را ساده گرفت. این موتورسیکلت برای همه مقاصد مناسب است و یک مینی سوپراسپرت شمرده می شود– علیرغم اینکه این اصطلاح معمولاً برای سریع ترین و تهاجمی ترین موتورسیکلت های اسپرت 600 تا 1000 سی سی در نظر گرفته می شود. ما به این موضوع اشاره می کنیم زیرا اگر یک سوارکار جدید به دنبال یادگیری در مورد سواری یا هندلینگ سوپراسپرت باشد، هیچ استارتری بهتر از R3 وجود ندارد.

یاماها به نوعی توانسته است موتوری با موتور 320 سی سی موازی بسازد که 50 اسب بخار قدرت دارد. این تقریباً دو برابر چیزی است که هر موتورسیکلت اسپرت دیگری در بخش 300 سی سی تولید می کند. R3 همچنین دارای ABS دو منطقه ای کامل، کنترل کشش و حالت های موتور چندگانه برادر بزرگ خود، R1 است. و فریب کمی بلند شدن دسته های گیره ای را نخورید. هر سوارکاری با وزن کمتر از 210 پوند می‌توانید بلافاصله روی R3 فرود بیاید و می‌تواند حتی برخی از سوپراسپرت‌های 600 سی‌سی را از بین ببرد.

2022 Kawasaki Z650RS

این افزودنی یکپارچهسازی با سیستمعامل به خط کاوازاکی 2022 یک انتخاب عالی برای بسیاری از سوارکاران جدید است. دوقلو موازی 649 سی سی مقدار قابل توجهی از قدرت قابل دسترسی را ارائه می دهد. اما موقعیت سواری نیز قابل توجه است.

وقتی در وضعیت طبیعی و آرام نشسته اید، کنترل کمی قدرت بیشتر آسان تر است. این کار پیدا کردن گیره‌های پا را آسان‌تر می‌کند و صندلی تخت راحت در Z650RS نیز باعث می‌شود که هنگام توقف، پاهای خود را به راحتی روی آن قرار دهید.

کاوازاکی یک کلاچ کمکی به Z650RS اضافه کرده است که به آن کشش سبک‌تر و عملکرد نرم‌تری می‌دهد – به‌علاوه، تعویض‌های دنده بد را بهبود می‌بخشد. همه افراد گاهی اوقات تعویض دنده بدی دارند، اما یک کلاچ دستیار ضربه را جذب می کند و از قفل شدن لاستیک عقب جلوگیری می کند و احتمال یک تکان شدید را کاهش می دهد. این یک ویژگی خوب است که سواری شما را صاف می کند و همچنین فرسودگی گیربکس شما را کاهش می دهد.

پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید:
راهنمای خرید موتور سیکلت هوندا

این مدل به عنوان یک موتورسیکلت مدرن با طراحی یکپارچ هسازی با سیستم عامل، موارد خوبی مانند ترمزهای ABS، روشنایی LED و مصرف سوخت جامد را نیز شامل می شود.

2022 KTM 390 Adventure

دنیای موتورسیکلت های ماجراجویی بخش باورنکردنی است. بسیاری از موتورسواران در واقع اولین طعم موتورسواری برقی خود را در دوران کودکی تجربه می کنند، بنابراین یک عامل نوستالژی قابل توجهی وجود دارد – و توانایی رفتن به خارج از شهر برای یک گشت و گذار خارج از جاده در آخر هفته ها بسیار جذاب است.

KTM برای موتورسیکلت های موتورکراس/خاکی افسانه‌ای است. 390 Adventure سبک وزن است و دارای یک موتور تک سیلندر عالی 373 سی سی است که 43 اسب بخار قدرت دارد.

2022 390 Adventure چند به‌روزرسانی دریافت کرد، مانند حالت‌های جدید کنترل کشش برای سناریوهای خیابانی و آفرود. نمایشگر TFT به راحتی قابل خواندن است و همچنین اتصال بلوتوث نیز وجود دارد. این یک موتورسیکلت مملو از فناوری است که برای دور کردن شما از مسیر شکست خورده و بازگشت دوباره ساخته شده است، به خصوص اگر در آن جنبه از موتورسواری تازه کار هستید.

موتورسیکلت هندی
موتورسیکلت یاماها یا هوندا

2023 Honda GROM

ما هوندا GROM را به شما معرفی می کنیم. GROM که متعلق به کلاس «مینیموتو» است، با وجود اندازه کوچک، یک موتورسیکلت استارت عالی است.

این موتور با تزریق سوخت قدرتمند 125 سی سی چهار زمانه تک زمانه خود، 10 اسب بخار قدرت تولید می کند و تقریباً برای هر سواری کمتر از 200 پوندی که تا 50 مایل در ساعت بدون تلاش زیاد حرکت می کند، خواهد داشت. از آنجایی که یک خرچنگ کوچک کوچک است، سواری آن نیز به طرز خنده‌داری سرگرم‌کننده است، با هندلینگ همه‌کاره اما قدرت کافی برای به دردسر انداختن شما ندارد.

شما همچنین در اینجا تعداد زیادی قطعات هوندا با کیفیت بالا از جمله سیستم ABS، سیستم تعلیق، چرخ‌ها و البته موتور تقریباً غیرقابل کشتن را در اختیار خواهید داشت. اگر موتورسیکلت های کوچکی را که چابک و قابل کنترل هستند دوست دارید، این جانور کوچک باید بهترین دوست شما باشد.

نکته اصلی اینجاست: هنگامی که به سمت موتورسیکلت دوم بزرگتر حرکت کردید، GROM همچنان سرگرم کننده خواهد بود. برای بمباران در اطراف محله یا قرار دادن خیابان به فروشگاه گوشه عالی است. بسیاری از سوارکاران برای سفرهای کوتاه به جای اسکوتر، GROM دریافت می کنند، و فهمیدن دلیل آن واقعاً آسان است!

2022 Suzuki SV650A

هر کسی که درباره موتورهای استارتر چیزی می‌داند، متوجه است که این موتورسیکلت در راه است. از زمان ظهور در سال 1999، SV650، در تمام ظاهر و اشکال آن – از جمله Gladius – بدون نقص در لیست موتورسیکلت استارتر توصیه شده سالانه قرار داشته است.

SV650 برای 2022 دارای ABS دو منطقه ای به عنوان یک ویژگی استاندارد، یک کلاچ کمکی است که در چهار سال گذشته از آن استفاده کرده است. هندلینگ قابل پیش بینی اما چابک، قدرت قابل استفاده از موتور، و دریچه گاز ملایم برای موتورسواران جدیدتر، همگی باعث می شوند که این موتورسیکلت یکی از بهترین موتورسیکلت های مبتدی باقی بماند.

2022 Honda Rebel Range (300, 500, 1100)

سال گذشته، Rebel 1100 یک محصول جدید به سری موتورسیکلت های هوندا بود و ما آن را در لیست پیشنهادی خود قرار دادیم. دلیل اینکه 1100 به عنوان یک موتورسیکلت مبتدی در نظر گرفته می شود این است که با وجود موتور نسبتاً قدرتمند آن (86 اسب بخار و گشتاور بیش از اندازه کافی برای حرکت دادن Rebel با کمی قدرت)، هنوز هم همان کروز ساده و غیر ترسناک اسپرتی است که هوندا توسعه داده است.

پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید:
تحویل فوری موتور سیکلت طرح ایروکس 180 سی سی (تعداد محدود: پایان فروش تا روز سه شنبه)

همچنین شایان ذکر است که سواران بیش از 250 پوند اغلب احساس نمی کردند که Rebel 500 کوچکتر قدرت کافی برای حرکت آنها را دارد. گفته می‌شود، اگر سواری کوتاه‌تر یا سبک‌تر هستید، Rebel 300 و Rebel 500 هنوز هم رزمناوهایی بی‌رقیب هستند که به شما کمک می‌کنند تا با موتوراسپورت آشنا شوید.

2022 Harley-Davidson Iron 883

اگر همیشه رویای سواری هارلی را داشته اید، آیرون 883 2022 داروی دروازه شماست. این یکی از ساده‌ترین، ساده‌ترین و ساده‌ترین تجربه‌های سواری است که می‌توانید از هارلی دیویدسون خریداری کنید، اما این بدان معنا نیست که باید آن را دست کم بگیرید. موتور V-twin 883 سی سی آن (که موتور تکامل نامیده می شود) همچنان 50 اسب بخار و 54 پوند فوت گشتاور به شما می دهد.

به همان دلیلی که مدل‌های هوندا ریبل یک رزمناو اسپرت استارت کامل هستند، Iron 883 بهترین معرفی برای موتورسیکلت های عضلانی است. ظاهر کلاسیک و رومبل کلاسیک V-twin دارد، اما با این همه سابقه شما را به چالش نمی کشد. جهنم، آنها حتی موتور را روی پایه های موتور لاستیکی دارند تا برخی از لرزش ها را از قاب خارج کنند.

دسته‌های درگستر نیز کاملاً در موقعیت قرار گرفته‌اند تا وضعیت کمی متمایل به جلو را به شما بدهند، و گیره‌ها از نظر فنی در وسط قرار گرفته‌اند اما بسیار به جلو رانده شده‌اند.

2022 Ducati Scrambler Nightshift

موتورهای اسکرامبلر به عنوان موتورهای همه کاره سابقه طولانی دارند. Scrambler های Ducati به طور خاص برای کاربردهای مختلف ساخته شده اند، و توصیه من واقعاً برای هر یک از مدل های 803cc مناسب شما است.

موتور L-Twin Ducati یکی از قدرتمندترین موتورهایی است که در این لیست خواهید یافت (73 اسب بخار قدرت دارد). این ممکن است مانند سواران زیادی باشد که هنوز با اعتماد به نفس دست و پنجه نرم می کنند، اما هر سوارکار جدیدی اینطور نیست. به لطف ارگونومی فوق‌العاده و ارائه قدرت نرم از موتورهای 803 سی‌سی، کار با اسکرامبلرهای دوکاتی نیز آسان است. Nightshift دارای یک فرمان کم عرض است که احساس درستی دارد، و ترمزهای Brembo حس قدرتمندی با کیفیت به آنها می دهد.

خرید موتورسیکلت های برتر
موتورسیکلت های برتر 2022

2022 BMW G 310 GS

اگرچه مطمئناً به عنوان یک آفرود قادر است، اما استدلال بزرگی برای نگه داشتن این BMW روی لاستیک‌های خیابانی وجود دارد. موتور تک سیلندر 34 اسب بخاری 313 سی سی، قدرت کاملی را برای سواری سبک در بزرگراه و رفت و آمد دارد.

G 310 GS همچنین شامل تعدادی کمک سوار و امکانات به عنوان تجهیزات استاندارد است. اینها عبارتند از ABS، دوشاخه USD، سیستم تعلیق قابل تنظیم عقب، چراغ عقب LED، چرخ جلو 19 اینچی، قفسه چمدان، شیشه جلو و غیره.

من واقعاً این Beemer کوچک را دوست دارم – و از آنجایی که قسمت اعظم سواری شما، در حالی که یاد می گیرید، در شهر خواهد بود، به احتمال زیاد هیچ مشکلی با موتور یا تجربه سواری G 310 GS نخواهید داشت.

از آنجایی که BMW ارزش خود را به خوبی حفظ خواهد کرد – بنابراین نگران این نباشید که بخواهید آن را در چند سال آینده بفروشید. هنوز هم باید بیشتر از مبلغی که برای آن پرداخت کرده اید ارزش داشته باشد.

پیام بگذارید

تماس با ما