هوندا در مقابل سوزوکی

موتورسیکلت هوندا

هوندا در مقابل سوزوکی

هوندا و سوزوکی هر دو موتورسیکلت هایی تولید می کردند که قدمت آنها به دهه 1950 باز می گردد، اما عملکرد تقریباً 70 ساله آنها در بسیاری از زمینه ها متفاوت بوده است. هوندا در بسیاری از صنایع دیگر از جمله خودروسازی، قایق‌رانی، تجهیزات نیروگاهی و روباتیک درگیر است و با وجود این همه تنوع، این شرکت همچنان بزرگترین تولیدکننده موتورسیکلت روی زمین است و محصولات جدید و هیجان‌انگیزی در راه است. از سوی دیگر سوزوکی در طول دهه‌ها تمرکز بیشتری بر موتورسیکلت‌ها داشته و همزمان خودروها و موتورهای اهدایی را برای تولیدکنندگان دیگر تولید می‌کند. آنها دارای تاریخچه مسابقه ای غنی هستند و برخی از سریع ترین مو.تورسیکلت های ساخته شده را تولید می کنند.

برندهای موتورسیکلت هوندا و سوزوکی اشتراکات زیادی دارند. هر دوی این تولیدکنندگان معروف ژاپنی، مدل‌های مشابهی را ارائه می‌کنند که شامل رزمناوها، تورها، موتورهای ورزشی، استانداردها، موتورهای دوگانه، موتورهای خاکی و اسکوترها می‌شود. هر دو برند در قیمت نیز رقابت تنگاتنگی دارند. انتخاب بین این دو ممکن است به ترجیح شخصی بستگی داشته باشد. گفته می شود، اگر یک موتور سیکلت توریستی یا یک موتورسیکلت کوچکتر می خواهید، انتخاب آسان تر می شود.

هوندا Gold Wing tourer بسیار بیشتر از رقیب سوزوکی C90T خود هزینه دارد – حدود 10000 دلار بیشتر – اما موتورسیکلت بهتری با اصلاحات مدرن است که C90 آن را ارائه نمی دهد، مانند صندلی های گرم شونده، سیستم ناوبری، نظارت بر فشار باد لاستیک ها، و قدرت. شیشه جلو قابل تنظیم Gold Wing همچنین دارای ضمانت سه ساله طولانی تری نیز می باشد، اگرچه هر دو برند دارای گارانتی یک ساله برای تمام مدل های دیگر خود هستند. هوندا همچنین گزینه های متنوع تری را در دسته های اسکوتر و موتورهای خاکی ارائه می دهد. اگر این برای شما مهم است، جستجوی خود را در نمایندگی هوندا پاور اسپورت آغاز کنید.

از نظر قابلیت اطمینان، هر دو شرکت در رتبه اول قرار دارند و سوزوکی در رتبه دوم قرار دارد و هوندا در رتبه سوم پس از تنها یاماها قرار می‌گیرد که از خط تولید چشمگیر نیز برخوردار است.

  • برای مبتدی ها

2020-Suzuki-SV650-ABSvia: Drivepedia

سوزوکی SV650 با پیروانی تقریباً فرقه‌وار، موتورسیکلت اسپرت زیادی با قیمت 7500 دلاری است و البته نمونه‌های استفاده شده زیادی نیز وجود دارد. دارای پیچیدن عالی، ABS، «دستیار RPM کم» است که به جلوگیری از توقف حرکت کمک می‌کند، و قدرت کافی و حالت خمیدگی به جلو را به شما نشان می‌دهد تا فکر کنید با ماشینی سریع‌تر رانندگی می‌کنید بدون اینکه دچار مشکل شوید.

پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید:
هوندا Dio

برای افراد کم ماجراجو، بهترین موتورسیکلت استارت واقعاً یک مدل رزمناو مانند هوندا Rebel 250، 300 یا 500 است. زین آرام آرام، موقعیت سوار به عقب خم شده و سواری نرم برای رانندگی های طولانی که در هنگام استفاده نیاز دارید ایده آل هستند. به دینامیک جاده، و استایل جذاب آن این واقعیت را که برای رانندگی تهاجمی مجهز نیست، رد می کند.

  • برای مسابقه دهندگان

سوزوکی GSX1300RA-Hayabusa-Grayvia

سوزوکی GSX1300R هایابوسا که به‌عنوان تصویری از شاهین پرگرین سریع مرگبار حک شده است، دارای حداکثر سرعت 200 مایل در ساعت و شتاب صفر تا 60 مایل در ساعت 2.47 ثانیه است. در سال 2020 دارای سیستم تعلیق KYB کاملاً قابل تنظیم، ورودی رامایر، ترمزهای برمبو و “کنترل استثنایی در پیچ های تنگ” است.

اگر عاشق هوندا هستید و می خواهید کمی سرعت داشته باشید، سریع ترین موتورسیکلت آنها در سال 2020 CBR600RR است که شتاب صفر تا 60 مایل در ساعت آن 2.9 ثانیه است. با 17 هزار دلار یک موتور 999.8 سی سی، ABS، ترمزهای برمبو و سیستم تعلیق جلویی تطبیقی ​​الکترونیکی Ohlins Smart دریافت می کنید.

هوندا از 400 میلیون موتورسیکلت و اسکوتر تولید شده تا دسامبر 2019 پیشی گرفت و یکی از بهترین موتورسیکلت های تور روی کره زمین پرچمدار آنها Gold Wing است (در بالا). مدل 2020 با قیمتی بین 24 تا 32 هزار دلار، دارای موتور 6 سیلندر تخت 1833 سی سی، ABS، نظارت بر فشار باد لاستیک، شیشه جلو با قابلیت تنظیم قدرت، دستگیره های گرم شونده، کروز کنترل، صفحه نمایش دیجیتال 7 اینچی، 29+ گالن فضای ذخیره سازی و بسیاری موارد دیگر است. موتور Bike Writer آن را “صندلی استراحت برای جاده باز” نامیده است و سوزوکی به سادگی چیزی برای رقابت با آن نمی سازد.

2020-Suzuki-Bulevard-M109R-BOSSvia: TotalMotorcycle

سوزوکی بلوار M109R Boss واقعاً یک ماشین کروز زیبا است. این خودرو دارای یک موتور 109 اینچ مکعبی، 1783 سی‌سی V-Twin با پیستون‌های آلومینیومی فورج کاری شده عظیم 4.4 اینچی است که تایر عقب به همان اندازه بزرگ 240/40 x 18 را که در پشت صدا خفه کن‌های دوگانه برش برش پنهان شده است، هدایت می‌کند. دو ترمز دیسکی شناور جلو با کالیپرهای دو پیستونه اطمینان حاصل می‌کند که می‌توانید پس از یک رانندگی طولانی در جشن 15 هزار دلاری که برای خرید آن خرج کرده‌اید، توقف کنید.

پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید:
تفاوت موتورسیکلت CG و CDI هوندا

نزدیکترین پیشنهاد هوندا Shadow Phantom 2020 است که از 7900 دلار شروع می شود. در مدل واقعی هوندا، این یک رزمناو سبک سبک قدیمی است که دارای یک V-Twin 745 سی سی و یک ترمز درام عقب است. بهترین استفاده برای محیط‌های شهری به جای سفرهای جاده‌ای طولانی، هنوز هم می‌تواند با راحتی، چابکی، ارتفاع صندلی و وزن پایین 549 پوندی به تمام نقاط مناسب برسد.

هوندا CRF250Lvia 2020: RevZilla

موتورسیکلت های دو اسپرت همیشه فوق‌العاده سبک هستند و دارای موقعیت نشستن بالایی برای حرکت در مسیرهای خاکی و دوره‌های سوپرموتو هستند. یکی از بهترین ها هوندا CRF250L 5200 دلاری است که مجهز به موتور 250 سی سی، ترمزهای دیسکی جلو و عقب و سیستم تعلیق Showa طولانی مدت برای جذب تماس است. اگرچه در هیچ مکانی فوق‌العاده نیست، اما می‌توان آن را تقریباً در هر مکانی با اطمینان سوار کرد، که همچنین آن را به یک موتورسیکلت یادگیرنده با اندازه کامل تبدیل می‌کند. شاید بهترین چیزی که تا به حال در مورد یک موتور سیکلت نوشته شده برای این موتورسیکلت باشد.

سوزوکی همچنین در سوزوکی DR200S 2020 یک موتورسیکلت اسپرت دوگانه سطح پایه عالی ارائه می دهد. این موتورسیکلت دارای یک موتور 199 سی سی با سرعت 88 مایل بر گالن و دوشاخه های تلسکوپی جلو است. یک استارت دکمه ای، و به قیمت 4700.00 دلار به فروش می رسد. این ماشین سبک وزن که به همان اندازه در پیاده‌روی یا خاک مهارت دارد، توسط برخی از منتقدان “بزرگترین موتورسیکلت آهسته تا کنون” نامیده شده است.

خرید موتورسیکلت واقعاً به ترجیحات شخصی بستگی دارد. هوندا و سوزوکی دو تولید کننده برتر با برخی از بهترین کیفیت ساخت و قابلیت اطمینان طولانی مدت در تجارت هستند، بنابراین شما واقعاً نمی توانید با هیچ یک از این شرکت ها اشتباه کنید، اما سوزوکی های جدید به طور کلی ارزان تر از هوندای جدید هستند. حالا برو خوش بگذره

پیام بگذارید

تماس با ما