هارلی در مقابل موتورسیکلت هوندا: کدام یک برای شما بهتر است؟

هارلی در مقابل موتورسیکلت هوندا

هارلی در مقابل موتورسیکلت هوندا: کدام یک برای شما بهتر است؟

به دنبال خرید موتورسیکلت هستید اما نمی دانید کدام یک را انتخاب کنید؟ نگران نباشید؛ جستجوی اینترنتی شما را به وب سایت مناسبی رسانده است. در اینجا، ما برخی از تغییرات و تفاوت های هارلی و هوندا را مورد بحث قرار می دهیم تا به شما در تصمیم گیری برای خرید کمک کنیم.

این ما را به سوال مهم بعدی می رساند: تفاوت بین این دو چیست؟ کدام جایگزین ارجح است؟ اگر متخصص موتور سیکلت هستید، همچنین می دانید که پاسخ ها بسته به اهداف موتورسوار بسیار متفاوت خواهد بود.

هارلی در مقابل هوندا

هارلی دیویدسون و هوندا تا حدودی موتورسیکلت ها و استراتژی های بازار متفاوتی دارند. بنابراین، در مقابل، ملاحظاتی مانند محل تولید، عملکرد، قابلیت اطمینان و تجربه کلی بسیار مهم هستند.

بنابراین، شما هر عنصر را با جزئیات بیشتری بررسی خواهید کرد تا مشخص کنید کدام یک برای شما بهترین است.

منشاء و تنوع

تقریباً منشأ هر اختلافی اختلاف در “منبع” است. هارلی دیویدسون یک شرکت آمریکایی است که در میلواکی، ویسکانسین، در سال 1903 تاسیس شد. این یک تولید کننده بزرگ موتورسیکلت های رزمی است.

عرضه وسایل نقلیه آن به موتور سیکلت محدود می شود. با این حال، در دهه گذشته، آنها شروع به گسترش دامنه خود در جامعه موتور سیکلت کرده اند.

سازنده ژاپنی هوندا سفر خود را در Hamamatsu، Shizuoka، ژاپن در اواخر سال 1948 آغاز کرد. آنها از زمان تأسیس خود در سال 1955، پیشگامان جهانی تولید موتور سیکلت بودند. هوندا برای اولین بار در دهه 1960 وارد بازار ایالات متحده شد. امروزه این شرکت ژاپنی موتورسیکلت های خود را در آمریکا نیز تولید و مونتاژ می کند.

هوندا طیف گسترده ای از وسایل نقلیه را تولید می کند، از موتورسیکلت های اسپرت گرفته تا سدان های لوکس. با این حال، برای صداقت، ما خود را به معادل سازی اجزای موتورسیکلت محدود می کنیم.

حدود قیمت این دو خودرو

ارزان ترین هارلی 6899 دلار قیمت دارد و قیمت آن تا 45000 دلار می رسد. در نتیجه، برای بسیاری از شهروندان این یک جایگزین کم هزینه نیست. اگر به تجارت کارکرده هارلی دیویدسون نگاه کنید، می بینید که قیمت آن در واقع شبیه به یک موتورسیکلت جدید است. با این حال، این موضوع مالکان هارلی دیویدسون را از خرید منصرف نمی کند.

پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید:
موتور سیکلت 125 CBF

در همین حال هوندا ارزان ترین موتورسیکلت را به قیمت 2499 دلار به فروش می رساند. عرضه موتور کراس آن از 1500 دلار شروع می شود. موتورهای دست دوم هوندا معمولاً به طور قابل توجهی ارزان تر از قیمت اولیه هستند. در نتیجه، برای سواران در یک برنامه فشرده، این می تواند یک مزیت بزرگ باشد.

آخرین فن آوری و تولید

در واقع، آنها با حفظ سبک اصلی و اصالت طراح لباس، توانستند با خیال راحت سوارکار خود را درک کنند. جمعیت هدف هارلی صراحتاً از برندهای آمریکایی چنین می خواهد. به سادگی با گوش دادن، هارلی دیویدسون به طور موثر سهم خود را از تجارت موتورسیکلت کنترل خواهد کرد.

هوندا مشتاق توسعه با همگام شدن با پیشرفت‌ها، تقاضاها و نوآوری‌های جدید بوده است. آنها هر ساله با صرف هزینه های زیادی برای تحقیقات، فناوری های پیشرفته تر و بیشتری را در اختیار سوارکاران قرار می دهند.

راندمان سوخت هارلی و هوندا

هزینه های سوخت گیری هارلی واقعاً بالا است، همانطور که قیمت نیز بالاست. به زبان ساده، وسایل نقلیه هارلی دیویدسون می توانند کاملاً سوخت مصرف کنند، بنابراین اگر تصمیم به رفتن به آن مسیر دارید، توجه داشته باشید که ممکن است لازم باشد به طور مرتب در پمپ بنزین ها توقف کنید.

از سوی دیگر، هوندا به طور مرتب نوآوری های جدیدی را در خودروهای مته خود اتخاذ و اجرا کرده است. آنها نیازی به رفتن زیاد به پمپ بنزین ندارند. در نتیجه، هزینه سوخت آنها پایین است و رانندگان آن را به عنوان یک گزینه مقرون به صرفه می بینند. در نتیجه مزایای بیشتری نسبت به هارلی دارند.

مخاطبین موتورسیکلت هارلی دیویدسون

هارلی دیویدسون شناخته شده ترین برند با بیشترین مخاطب است. بسیاری از کسانی که به موتورسیکلت های کلاسیک با صدای عضلانی علاقه دارند، همچنان هارلی را به هوندا ترجیح می دهند. مدل بازاریابی منحصر به فرد آنها به آنها اجازه می دهد تا بخش رزمناو را هدف قرار دهند.

پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید:
موتورسیکلت هوندا NC750X 2021

اگرچه راکبان در هر سنی موتورسیکلت هارلی سوار می شوند، اما اکثر موتورسواران سرسخت هارلی فقط شهروندان میانسال نیستند. این به این دلیل است که هارلی دیویدسون اغلب تصمیم می گیرد از برخی ارتقاءهای جدید صرف نظر کند تا منحصر به فرد بودن آنها را حفظ کند. آنها به سرعت در میان کسانی که ظاهر کلاسیک موتورسیکلت ها را حفظ می کنند مشهور شدند.

هارلی فقط برای ثروتمندان نیست. با این حال، هوندا به عنوان یک شرکت موتورسیکلت سازی در تمام جنبه های زندگی در نظر گرفته می شود. به دلیل سازگاری با مدل های مدرن، مقبولیت گسترده ای به دست آورده است. به عبارت دیگر، هوندا برای توسعه ارزش قائل است. در نتیجه، سن و طراحی مصرف کنندگان می تواند بسیار متفاوت باشد.

لرزش و صدای هارلی

هارلی شیفته صدای افسانه ای خود است و هرگز نخواسته از شر آن خلاص شود. لوله توخالی و معماری موتور آن همیشه بخشی از صدای بلند متمایز آن بوده است. هوندا هم زنجیر بی صدا و هم تجهیزات پر سر و صدا برای پسران و دختران با صدای بلند تولید می کند. در نتیجه، شما واقعاً نمی توانید هوندا را با ارتعاش تشخیص دهید.

اگر تا به حال از این دو برند به طور همزمان استفاده کرده باشید، متوجه خواهید شد که لرزش آنها بسیار متفاوت است. هارلی امواج عضلانی قوی تری دارد. در حالی که بسیاری از سوارکاران این تکنیک را انتخاب می‌کنند، اما می‌توانند در طولانی‌مدت در سواری‌های طولانی از آن استفاده کنند.

هوندا از نظر فناوری و پیکربندی موتور برتری دارد. در نتیجه می توانند موتورهایی با صداهای بلندتر و کم صداتر بسازند.

نتیجه گیری

در واقع، شما نمی توانید اعلام کنید که یکی بهتر از دیگری است، زیرا همه چیز به دلایل بالا به اولویت بستگی دارد. در نتیجه، قبل از تصمیم گیری در مورد شرکت مورد نظر خود، در تست بارها این دو موتور تردید نکنید.

پیام بگذارید

تماس با ما