موتور سیکلت هوندا 160 pcx

موتور سیکلت هوندا

نمای کلی هوندا PCX 160

در دنیای موتورسیکلت، موتورها به عنوان حمل و نقل اصلی طبقه بندی می شوند – اما در مورد PCX 160 هوندا، یک دوز مناسب از کلاس، هم از نظر ظاهر و هم از نظر ویژگی ها، وجود دارد. PCX 160 که در سال 2018 به بازار معرفی شد، در 2 نوع عرضه می شود: غیر ABS که قیمت آن 115,900 P و ABS 133,900 P است.

این روروک مخصوص بچه ها ابتدا توجه شما را با چراغ جلو و عقب LED بزرگ و به سبک تیز و سپس صندلی با روکش مناسب آن که هم برای راحتی و هم برای کنترل سوار طراحی شده است، جلب می کند. یک سیستم کلید هوشمند، یک پانل ابزار LCD، یک جعبه ذخیره‌سازی با خروجی برای شارژ تلفن‌ها و زیر صندلی یک محفظه 28 لیتری وجود دارد که به راحتی کلاه ایمنی را در خود جای می‌دهد.

قدرت توسط یک موتور 156 سی سی، SOHC، مایع خنک، چهار زمانه، یک سیلندر، با توانایی تولید 15 اسب بخار و گشتاور 14 نیوتن متر تامین می شود. انتقال نیرو از طریق یک گیربکس متغیر پیوسته (CVT) انجام می شود. جدا از چراغ های LED ذکر شده، PCX 160 با سیستم ترمز ضد قفل (ABS) که به ترمز دیسکی چرخ جلو متصل است، راننده خود را ایمن نگه می دارد.

به موتورهای کوچکتر هوندا علاقه دارید اما به دنبال وسیله ای با پتانسیل کمی بیشتر هستید؟ هوندا PCX 2022 برای انجام کارها طراحی شده است و رفتار بدون سر و صدا آن، رفت و آمد روزانه شما را آسان و کم مصرف می کند.

موتور سیکلت هوندا 160
نمای کلی هوندا PCX 160

مشخصات موتور هوندا PCX160

PCX160 با ارائه ظرافت و برتری به سطح بعدی، به سواران فیلیپینی این امکان را می دهد که در جاده ها متمایز شوند و با طراحی فوق العاده جدید و زیبا، عملکرد رانندگی بهبود یافته با سواری راحت و جادار، و جدیدترین فناوری و ویژگی های امنیتی، با افتخار سوار شوند.

هوندا PCX160 دارای موتور 156 سی سی است. این موتور PCX160 قدرتی معادل 15.8 اسب بخار در 8500 دور در دقیقه و گشتاور 15 نیوتن متر در 6500 دور در دقیقه تولید می کند. هوندا PCX160 دارای ترمزهای دیسکی در جلو و عقب است. وزن معمولی PCX160 132 کیلوگرم است. هوندا PCX160 دارای تایر بدون لوله است.

  1. موتور:   156 سی سی
  2. وزن معمولی:   132 کیلوگرم
  3. ظرفیت مخزن سوخت:    8.1 لیتر
  4. ارتفاع صندلی:     1105 میلی متر
پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید:
دلایل روشن نشدن موتورسیکلت

رنگ جدید هوندا PCX 160

هوندا PCX 160 جدیدترین نوع رنگ را ارائه می دهد، یعنی آبی مات رویال که با ترکیبی از آبی در بالای بدنه و مشکی زیر آن، یکی دیگر از رنگ های جدید قرمز باشکوه و مشکی درخشان که مکمل نوع سفید شگفت انگیزی است که در حال حاضر موجود است، ارائه می شود.

در مورد نوع ABS، رنگ آبی مات جدید امپریال مکمل سایر رنگ‌ها، یعنی قرمز مات Majestic، سفید شگفت‌انگیز و مشکی مات با شکوه است. نوع ABS با لمس چرخ‌های آلیاژی تیتانیومی سوخته و ادغام یک نشان طلایی سه بعدی ارائه می‌شود که ظاهر لوکس را بیشتر تقویت می‌کند.

هوندا PCX 160 آخرین نسل موتور را با حجم 160 سی سی 4 سوپاپ eSP+، خنک کننده مایع، قادر به کاهش اصطکاک و تولید حداکثر توان تا 11.8 کیلووات در 8500 دور در دقیقه با حداکثر گشتاور 14.7 نیوتن متر در 6500rpm نصب می کند.

این موتورسیکلت همچنین مجهز به کنترل گشتاور انتخابی هوندا (HSTC) است که حس امنیت را در هنگام مذاکره در جاده های لغزنده فراهم می کند. هوندا PCX 160 قادر است مصرف سوخت تا 45 کیلومتر در لیتر را ثبت کند. این آزمایش با فعال کردن عملکرد اکولوژیکی سیستم Idling Stop با روش تست WMTC-EURO 3 انجام می شود.

مشخصات موتور هوندا
رنگ جدید هوندا PCX 160

ویژگی های جدید موتور هوندا

کلید هوشمند هوندا مجهز به سیستم هشدار و پاسخگویی، بزرگترین محفظه بار در کلاس خود با ظرفیت 30 لیتر با قابلیت ذخیره تجهیزات مختلف، صفحه نمایشگر دیجیتال پانل متری پیچیده و بسیار قابل مشاهده و روشنایی تمام ال ای دی است. سیستمی که جلوه ای پیچیده، لوکس و ظریف را ارائه می دهد.

این مدل توسط تایرهای بدون تیوب عریض با سایز لاستیک جلو 110/70-14 و 130/70-13 عقب با لمس طراحی جدید چرخ آلیاژی 5 پره Y شکل پشتیبانی می شود. ویژگی های ایمنی مانند سیستم ترمز ضد قفل (ABS) در این موتورسیکلت تعبیه شده است.

پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید:
چه موتورسیکلتی برای مبتدیان مناسب است؟

موتور هوندا PCX 160 مانند همه موتورسیکلت ها، قدرت بیشتر = امکانات بیشتر. این آسیاب تک سیلندر 157 سی سی پتانسیل بزرگراهی را به خط موتورهای هوندا برای مدل سال 2022 خود می آورد، به این معنی که قابلیت جابجایی بسیار بیشتری نسبت به برخی از مدل های کوچکتر آنها دارد.

برای پشتیبان گیری از این موتور 157 سی سی که اخیراً به روز شده است، این دوچرخه ساخت ژاپن دارای گیربکس اتوماتیک V-Matic است که به لطف عملکرد بدون تعویض دنده، سواری را راحت می کند تا بتوانید تمرکز خود را در جاده و اطراف به حداکثر برسانید. هوندا همچنین یک محفظه ذخیره سازی 30 لیتری در زیر صندلی تعبیه کرده است که با قابلیت نگهداری بیشتر کلاه های ایمنی تمام صورت معمولی.

موتورها راه حلی عالی برای بسیاری از نیازهای حمل و نقل ما هستند. شما می توانید آنها را تقریباً در هر مکانی پارک کنید و به راحتی از طریق زیپ ازدحام عبور کنید. آنها مقرون به صرفه هستند و مسافت پیموده شده سوخت عالی دارند. و وقتی سوار یک هوندا PCX هستید، همه اینها را با مهندسی و کیفیت هوندا ترکیب می‌کنید. و اینجا بهترین خبر از همه است: برای سال 2021، PCX حتی بهتر است، زیرا در هوندا، ما موتورهای خود را به اندازه هر چیز دیگری که می‌سازیم جدی می‌گیریم.

ویژگی های موتور هوندا
ویژگی های جدید موتور هوندا

سخن آخر

به همین دلیل است که ما به PCX یک موتور جدید و بزرگتر، یک قاب جدید، کنترل گشتاور قابل انتخاب هوندا (HSTC) برای چسبندگی ثابت چرخ‌های عقب دادیم و همه آن را با یک ظاهر نوآورانه خوشمزه ترکیب کردیم. و اکنون موتور دارای طراحی چهار سوپاپ است که آن را تمیزتر و مقرون به صرفه تر می کند. در اطراف شهر یا فقط در تعطیلات آخر هفته، PCX جدید 2021 فقط یک موتور نیست، بلکه یک تجربه برتر هوندا است

پیام بگذارید

تماس با ما