موتورسیکلت های قابل اعتماد هوندا

موتورسیکلت هوندا

موتورسیکلت های قابل اعتماد هوندا

موتورسیکلت های هوندا به دلیل مقرون به صرفه بودن و قابلیت اطمینان خود شناخته می شوند و آنها را به محبوبیت دائمی در بین خریداران تبدیل می کند. اما آیا واقعیت ها از شهرت هوندا حمایت می کنند؟ چه یک موتورسوار جدید یا باتجربه باشید، مهم است که قبل از خرید موتور جدید به اندازه کافی تحقیق کنید.

موتور قابل اعتماد هوندا
بهترین موتورسیکلت های هوندا

چه چیزی یک موتورسیکلت را قابل اعتماد می کند؟

در سال 2015 از بیش از 11000 موتورسوار، مطمئن ترین موتورسیکلت ها پس از چهار سال مالکیت، ضریب خرابی 11٪ تا 15٪ دارند. از میان افرادی که مورد بررسی قرار گرفتند، در مجموع 12300 موتورسیکلت بین سال‌های 2005 و 2014 خریداری شد. هنگام تعیین میزان خرابی برای مدل‌ها و مدل‌های مختلف، از آن‌هایی که در نظرسنجی شرکت کردند، در مورد نرخ تعمیرات تخمینی آنها و مشکلات جدی که تجربه کرده‌اند سؤال شد.

در اینجا ذکر این نکته مهم است که نرخ اطمینان موتورسیکلت با میزان رضایت آن متفاوت محاسبه می شود. فقط به این دلیل که موتور قابل اعتمادتر است به این معنی نیست که از سوار شدن بر آن نسبت به ساخت یا مدل دیگری خوشحال تر خواهید بود. در واقع، وقتی صحبت از راحتی و سبک به میان می‌آید، بسیاری از موتورسواران موتورهایی را ترجیح می‌دهند که نرخ اطمینان پایین‌تری ارائه می‌دهند. برخی از مارک ها از نظر قابلیت اطمینان برتری قطعی دارند.

مطمئن ترین موتورسیکلت ها دارای:

معتبرترین برندهای موتورسیکلت آنهایی هستند که کمترین نرخ تعمیر را در طول تعداد مایل معین دارند. سیستم الکتریکی معمولاً آسیب پذیرترین بخش موتورسیکلت است که در نظرسنجی سال 2015، 24 درصد از تعمیرات موتورسیکلت را به خود اختصاص داده است. به دنبال آن تعمیرات لوازم جانبی انجام شد که 19 درصد از تعمیرات و سپس 18 درصد دیگر برای سیستم های ترمز را به خود اختصاص دادند. سیستم‌های سوخت چهار تعمیر متداول را به خود اختصاص دادند و 13 درصد از موتورها برای آنها به فروشگاه رفتند.

آیا موتورسیکلت های هوندا قابل اعتماد هستند؟

از بین موتورهای مورد بررسی توسط فروشگاه هوندا کلیک، معتبرترین آنها مارک های ژاپنی هستند. اینها شامل هوندا بود که نرخ خرابی بسیار پایین 12 درصدی داشت. مردم هوندا را دوست دارند زیرا طیف متنوعی از محصولات را ارائه می دهند. موتورسیکلت‌های هوندا از اواخر دهه 1950 وجود داشته‌اند و امروزه نه تنها به دلیل قابلیت اطمینان، بلکه به دلیل عملکرد بالا و ویژگی‌های مورد توجه خود شناخته می‌شوند.

پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید:
موتورسیکلت هوندا در برابر هیوندا
بهترین موتورهای هوندا
آیا موتورسیکلت های هوندا قابل اعتماد هستند؟

موتورسیکلت های برتر هوندا

این مدل‌های هوندا علاوه بر قابلیت اطمینان برتر ژاپنی‌شان، ویژگی‌های دیگری نیز دارند که دوستشان خواهید داشت.

Super Cub C125 ABS – نمی‌توانید با Super Cub هوندا اشتباه کنید که موتور 125 سی‌سی هوا خنک، تزریق سوخت و برخی از راحت‌ترین صندلی‌هایی را که در هر موتوری پیدا می‌کنید ارائه می‌کند. شکل S شکل این موتور به این معنی است که شما مطمئناً به هر کجا که می روید سر خود را برگردانید.

این مدل‌های هوندا علاوه بر قابلیت اطمینان برتر ژاپنی‌شان، ویژگی‌های دیگری نیز دارند که دوستشان خواهید داشت.

  • Super Cub C125 ABS – نمی‌توانید با Super Cub هوندا اشتباه کنید که موتور 125 سی‌سی هوا خنک، تزریق سوخت و برخی از راحت‌ترین صندلی‌هایی را که در هر موتوری پیدا می‌کنید ارائه می‌کند. شکل S شکل این موتور به این معنی است که شما مطمئناً به هر کجا که می روید سر خود را برگردانید.
  • Monkey – سری Monkey Z از یک موتور 125 سی سی تک سیلندر و چهار زمانه بهره می برد و برای زمانی که می خواهید چیزی آسان باشد، بهترین موتور است. این مدل با ترمز ABS عرضه می شود که به معنای افزایش ایمنی و همچنین قابلیت اطمینان است.
  • CB300R ABS – آیا می‌خواهید با سبکی بدون آسیب‌دیدگی سوار شوید؟ این موتور با وزن تنها 317 پوند با قیمت پایه فقط 4949 دلار، در جاده ها به همان اندازه که در کیف پول شما است سبک است. همچنین دارای یک موتور 286 سی سی DOHC چهار سوپاپ است.
  • Shadow Phantom – این موتور طراحی شیک با ظاهری مدرن و مینیمالیستی را ارائه می دهد که همگی با یک موتور 745 سی سی V-twin و تزریق سوخت برنامه ریزی شده ارائه می شود. ویژگی شروع در هوای سرد این مدل را نیز اضافه کنید، این موتور با قیمت پایه 7899 دلار مانند یک دزدی به نظر می رسد.
  • Rebel 1100 – سنگین ترین در کلاس براق Rebel، این موتور ظاهر همیشگی یک رزمناو را با عملکرد تاول زده یک موتور خیابانی ترکیب می کند. با قیمت پایه 9299 دلار، این موتور به همان اندازه که در جاده ها سبک است، در جیب شما نیز سبک خواهد بود.
  • Africa Twin – هوندا آفریقا دوقلو با ساخت و ساز بر اساس موتورهای رالی معروف جهانی داکار، از زمان معرفی خود در سال 1989، الهام‌بخش موتورسواران بوده است. این موتور با قیمت پایه 13499 دلار موجود است، این موتور می‌تواند بهترین موتور برای سواری و خارج از منزل شما باشد. ماجراهای جاده ای
  • CBR1000RR – اگر بخواهید آن را از پیست مسابقه به خیابان ببرید، این مدل بهترین انتخاب است. این موتور سه حالت مختلف سواری را انتخاب می کند، بنابراین می توانید آن را برای سازگاری با کاربری ها و شرایط جاده های مختلف تنظیم کنید.
پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید:
موتورسیکلت هوندا چقدر بنزین مصرف می کند؟

Gold Wing – این مدل به عنوان “بی همتا” توصیف شده است زیرا عملکرد بی نظیری را همراه با ویژگی هایی ارائه می دهد که برای راحتی بهینه در طول سواری های طولانی طراحی شده اند.

موتور سیکلت هوندا
موتورسیکلت های برتر هوندا

به دنبال قابل اطمینان ترین موتورسیکلت ها هستید؟

هوندا به طور سنتی با سازندگان ژاپنی یاماها، کاوازاکی و سوزوکی برای جایگاه قابل اعتمادترین برند موتورسیکلت رقابت می کند. قابلیت اطمینان یک موتور به نوع موتور، نوع ترمز، قاب و زمینی که روی آن سوار خواهید شد بستگی دارد. با عملکرد تقریباً مشابه در بین چهار مارک، سلیقه شما مهمتر از قابلیت اطمینان در تعیین بهترین موتورسیکلت برای شما خواهد بود.

تقریباً بیش از هر عامل دیگری، قابلیت اطمینان یک موتورسیکلت به میزان وفاداری شما بستگی دارد. شما باید مطمئن شوید که توصیه های تعمیر و نگهداری سازنده را به دقت بررسی کرده اید و آنها را به طور کامل دنبال می کنید. اگر به خرید یک موتورسیکلت هوندا فکر می کنید، موجودی ما را بررسی کنید تا موتورسیکلت مناسبی را بین عملکرد و قیمت شما پیدا کنید.

پیام بگذارید

تماس با ما