انواع موتورسیکلت هوندا فروزا

انواع موتورسیکلت هوندا فروزا

انواع موتورسیکلت هوندا فروزا

هوندا شرکت معتبری در عرصه تولید موتورسیکلت و خودرو می باشد که در ژاپن کار خود را شروع کرده است و تاکنون تولیدات زیادی را وارد بازار نموده است. اسکوتر فروزان نیز از تولیدات شرکت هوندا می باشد که متناسب با نیاز مشتری تولید شده است و ما می خواهیم در این مقاله به طور کامل به انواع موتورسیکلت هوندا فروزا بپردازیم. با نمایندگی هوندا همراه باشید.

اسکوتر هوندا

استفاده از موتورسیکلت به دلیل ترافیک های شهری بسیار شده است و بیشتر از موتورسیکلت های اسکوتر استفاده می شود. اسکوترها برای طی مسافت های نسبتا کوتاه مناسب است و از جمله مزایای آن می توان به گیر نکردن در ترافیک های شهری، عدم پیدا کردن جای پارک، کاهش مصرف بنزین و … اشاره کرد. این موتورسیکلت ها اتوماتیک و دنده ای هستند و نمونه اتوماتیک آنها راحت تر می باشند و از لرزش و صدای کمی برخوردار می باشند. هوندا نیز اسکوترهای زیادی را تولید کرده است که می توان به هوندا کلیک، هوندا واریو، هوندا PCX و هوندا فروزا اشاره نمود که در دسته بهترین ها هستند‌.

انواع موتورسیکلت هوندا فروزا

هوندا فروزا از جمله تولیدات جدید هوندا می باشد که در زمان کمی توانسته به دلیل قابلیت هایی که دارد در بین رقبا خود جایگاه ویژه ای را کسب کند. حجم این موتورسیکلت ۲۵۰ سی سی است و در سال ۲۰۲۰ تولید شده است و در سال ۲۰۲۱ با طراحی ظاهر تهاجمی تر آن را خاص کرده اند. این موتورسیکلت در چهار رنگ توسط هوندا تولید شده است که شامل رنگ های قرمز آبنباتی، سفید مرواریدی، طوسی متالیک و مشکی متالیک می باشد.

مشخصات ظاهری موتورسیکلت هوندا فروزا

این موتورسیکلت از ظاهری تهاجمی برخوردار است و در جلو، عقب و کناره ها چراغ های LED دیده‌ی شود که به زیبایی ظاهر آن افزوده است. صندلی دو نفره ای دارد که بسیار راحت است و در محفظه آن دو کلاه ایمنی بدون هیچ مشکلی در کنار هم می توان جای داد. همچنین در محفظه زیر صندلی می توان دستکش و شارژ توکار نیز قرار داد.

پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید:
سوئیچ احتراق موتور سیکلت

مشخصات فنی هوندا فروزا

هوندا فروزا از نظر فنی نیز خاص می باشد و حجم پیشرانه آن ۲۴۹ سی سی می باشد و می تواند تا ۲۲.۷ اسب بخار قدرت و نیرو تولید کند. این موتورسیکلت مجهز به سیستم کمک الکترونیکی HSTC می باشد که سیستم کنترل قابل انتخاب گشتاور می باشد که همان کنترل کشش است.

البته این مدل اول از خانواده فروزا می باشد و جدیدترین مدل آن فروزا ۷۵۰ می باشد که در ادامه به آن می پردازیم.

 

موتورسیکلت هوندا فروزا ۷۵۰ سی سی

این موتورسیکلت نسبت به مدل اولیه قدرت و قابلیت بیشتری دارد که می خواهیم در این مقاله مختصر توضیحی دهیم‌.

هوندا فروزا ۷۵۰ سی سی دارای انجین با حجم ۷۴۵ سی سی می باشد و در اجزا و میزان آلایندگی دی اکسید کربن آن نسبت به نمونه قبلی فروزا ( X-ADV) هیچ تغیری نکرده است. نکته مهم این است که این موتورسیکلت می تواند استاندارد آلایندگی یورو ۵ را دریافت نماید.

این موتورسیکلت با این پیشرانه می تواند ۵۸ اسب بخار قدرت تولید کند و همچنین گشتاور آن ۶۹ نیوتن متر باشد. این موتورسیکلت نسبت به نمونه قبلی ۴ واحد افزایش قدرت داشته است و همچنین ۲ واحد گشتاور آن افزایش پیدا کرده است. مجهز به جعبه دنده دو کلاچه می باشد که نیروی تولید شده از موتور را به چرخ ها منتقل می کند.

این مدل جدید در هر صد کیلومتر ۳.۶ لیتر بنزین مصرف می کند و با پر کردن باک می توان تا ۳۶۰ کیلومتر مسافت را طی کرد.

این موتورسیکلت مجهز به HSTC می باشد و همچنین دارای چهار حالت رانندگی می باشد که می توان به حالت استاندارد، اسپرت، بارانی و سفارشی سازی کاربر اشاره کرد. موتورسیکلت هوندا فروزا ۷۵۰ سی سی دارای نمایشگر ۵ اینچی TFT است و همچنین مجهز به پورت USB، شناسایی هوشمند کلید و سیستم کنترل صوتی صدا نیز نی باشد.

پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید:
نکات مهم در انتخاب باک موتور سیکلت باکیفیت

جمع بندی انواع موتورسیکلت هوندا فروزا

هوندا از کمپانی های تولید کننده موتورسیکلت می باشد که توسط سوییشیرو هوندا در ژاپن تاسیس شده است. این شرکت در زمینه تولید خودرو نیز فعالیت دارد و در کلاس های مختلفی اعم از آفرود، اسکوتر، شهری و … موتورسیکلت های زیادی تولید کرده است. موتورسیکلت هوندا فروزا از موتورسیکلت های اسکوتر هوندا است که برای راحتی تردد در داخل شهر مناسب است و به دلیل کوچک بودن، مصرف سوخت کم و … بسیار پرطرفدار می باشد. از جمله نمونه های اسکوتر که توسط این شرکت تولید شده است می توان به هوندا کلیک، هوندا واریو، هوندا PCX و … اشاره کرد.

 انواع موتورسیکلت هوندا فروزا نیز خانواده بزرگی است و در حجم های مختلف تولید شده است هوندا فروزا ۲۵۰ سی‌سی دارای ۲۲.۷ اسب بخار قدرت می باشد و دارای سیستم کنترل قابل انتخاب گشتاور می باشد. البته نمونه۷۵۰ سی سی آن نیز تولید شده است که قابلیت های بیشتری دارد و به تولید انبوه نرسیده است. این مدل موتورسیکلت چهار حالت رانندگی دارد که شامل حالت استاندارد، بارانی، اسپرت و سفارشی سازی کاربر می باشد. همچنین دارای نمایشگر ۵ اینچی است و سیستم کنترل صوتی صدا نیز دارد.

پیام بگذارید

تماس با ما