هوندا مدل جینیو

هوندا مدل جینیو

هوندا مدل جینیو

نام فارسی:هوندا مدل جینیو
برند: Honda

مشخصات فنی محصول:
حجم انجین: 110 سی سی
نوع انجین: تک سیلندر، 4 زمانه، 2سوپاپ، هواخنک
حداکثر توان: 12.8 اسب بخار
حداکثر گشتاور: 13.4 نیوتن متر
گیربکس: CVT اتومات
روشن کننده: استارتی
تایر جلو : 80/90-14
تایر عقب: 90/90-14
ترمز جلو : دیسکی
ترمز عقب: کاسه ای
تعلیق جلو: تلسکوپی
تعلیق عقب: تک کمک فنر
ظرفیت باک: 5.5 لیتر

1

هوندا جینیو، خلقی متمایز از سازنده معتبر موتورسیکلت‌های ژاپنی، هوندا، از زمان معرفی خود، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

طراحی زیبا و شیک

طراحی جینیو ترکیبی سلسله‌مراتبی از زیبایی‌شناسی مدرن و کاربردی است. با خطوط شیک، بدنه آیرودینامیک و گزینه‌های جذاب رنگی، این موتورسیکلت چشم رانندگانی که به همگرایی شکل و عملکرد اهمیت می‌دهند، را جلب می‌کند.

 عملکرد

زیر پوشش ظاهری شیک، هوندا جینیو یک موتور قدرتمند و کارآمد در مصرف سوخت دارد. مهندسی پیشرفته‌ای که در طراحی آن به‌کار رفته، رانندگی نرم و واکنش‌گرا را تضمین می‌کند.

تجربه رانندگی 

راحتی در جینیو اولویت دارد. صندلی با طراحی ارگونومیک، فضای پای فراوان و کنترل‌های بصری، تجربه رانندگی راحت و لذت‌بخشی را برای رانندگان فراهم می‌کند، حتی در سفرهای طولانی.

بهره‌وری سوختی

در مواجهه با افزایش هزینه‌های سوخت، بهره‌وری سوختی یک عامل حیاتی برای بسیاری از رانندگان است. مهندسی جینیو بر افزایش بهره‌وری سوخت بدون کم کردن از عملکرد متمرکز شده است که آن را به گزینه اقتصادی برای رانندگی روزمره تبدیل کرده است.

 ویژگی‌های ایمنی 

ایمنی از اهمیت بالایی برخوردار است و هوندا جینیو از این جهت نیز عقب نمی‌ماند. این موتورسیکلت با ویژگی‌هایی مانند سیستم ترمز پیشرفته، نورپردازی LED برای دید بهتر و استحکام بهبودیافته، تجربه‌ای امن را برای رانندگان به ارمغان می‌آورد.

قیمت مناسب

با توجه به ویژگی‌های ارائه‌شده، جینیو ارزش بسیاری را ارائه می‌دهد. قیمت مناسب‌تر آن نسبت به رقبا، آن را گزینه جذابی برای رانندگانی می‌کند که به دنبال موتورسیکلتی با کیفیت و برجسته به قیمت مقرون به صرفه هستند.

قیمت هوندا جینیو

مدلقیمت مدل ۱۴۰۱ (به تومان)
هوندا جینیو ۱۱۰ مشکی-طوسی-قرمز-سفید۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰

با توجه به نوسانات ارزی، قیمت‌ها ممکن است متفاوت با مقادیر جدول باشد، برای اطلاع از قیمت روز موتور با شماره : ۰۹۱۲۰۰۸۴۷۶۷ (آقای توفیقی) تماس حاصل فرمایید.

هوندا جینیو در بازار

از زمان عرضه خود، جینیو در بازار موتورسیکلت‌ها جایگاهی برای خود به ارمغان آورده است. شهرت روز افزون آن نشانه‌ای از طراحی استثنایی، عملکرد برتر و اعتمادی است که رانندگان به برند هوندا دارند.

تماس با ما