هوندا جنیو 110

نقد و بررسی اسکوتر هوندا جنیو 110

هوندا جنیو کاملا یک اسکوتر شیک و جدید است که برای سوارکاران مبتدی و اقشار مختلف طراحی شده است. هدف این اسکوتر 110 سی سی نوآورانه با تمرکز بر سبک، ایمنی و مصرف سوخت است که به مردن و جوانان فرصتی برای تجربه لذت و آزادی سواری بدهد.

ویژگی های Genio 110
اسکوتر هوندا جنیو 110

هوندا جنیو 110

با اسکوتر هوندا جنیو 110 در خیابان‌های فیلیپین به سبک سفر کنید. این دو چرخ یک اسکوتر آسان برای استفاده است که چندین نکته کاربردی را در خود جای داده است. برای بازار فیلیپین، این موتورسیکلت تنها با یک نوع اتوماتیک در دسترس است که با قیمت 72900 P به فروش می رسد.

اسکوتر هوندا جنیو 110 یک موتور شیک است. از نظر ویژگی های استاندارد، این موتورسیکلت دارای چراغ جلو LED، گیج دیجیتال، پریز برق و یک قفسه داخلی جادار است که می توانید وسایل شخصی خود را در حین گشت و گذار در آن نگهداری کنید. چند برگردان جذاب و یک صدا خفه کن شیک آینده نگر که ظاهر کلی هوندا جنیو 110 را تکمیل می کند.

در مورد سیستم انتقال قدرت، آن را یک موتور 110 سی سی 4 زمانه، هوا خنک و SOHC کار می کند که قادر به تولید 6.6 کیلووات و 9.3 نیوتن متر گشتاور است. سپس این آسیاب با یک انتقال کامل ترانزیستوریزه جفت می شود. Genio 110 دارای قفل ترمز پارک برای امنیت بیشتر است.

ویژگی های Genio 110

اسکوتر Genio یک موتور تک سیلندر 110 سی‌سی با تزریق سوخت هوشمند (eSP) چشمگیر است که 6.6 کیلووات در 7500 دور در دقیقه و 9.3 نیوتن متر در 5500 دور در دقیقه تولید می‌کند.

جنیو با حجم 110 سی سی خود برای رفت و آمدهای شهری ایده آل است، اما می تواند برای سواری های تفریحی طولانی تر نیز استفاده شود. این در مورد جابه‌جایی نیست، بلکه به این موضوع که سواری شما چقدر راحت است.

Genio شاسی، سیستم تعلیق و ترمزها از جمله شاخک های تلسکوپی پیشرفته در سیستم تعلیق جلو را بهبود بخشیده است. عقب دارای سیستم تعلیق مونو شاک است. قدرت توقف از ترمزهای دیسکی هیدرولیک جلو و ترمزهای درام عقب تامین می شود. صندلی‌ها روی یک صندلی مستقیم دوتایی قرار دارند که به راحتی دو نفر را در خود جای می‌دهد. این کنسول شامل کیلومترشمار دیجیتال، گیج دیجیتالی سوخت، صفحه نمایش، سرعت سنج دیجیتال و نشانگر پایه جانبی است.

فناوری هوشمند هوندا جنیو 110

Genio مجهز به فناوری هوشمند و قدرت هوشمند پیشرفته است. به همراه چراغ جلو LED یک پنل متر دیجیتال با نشانگر ECO وجود دارد. یک سیستم جرقه زنی ایمنی مغناطیسی شاتر کلید ایمن همراه با ویژگی دکمه خروج صندلی گنجانده شده است.

پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید:
بوی سوختگی از موتور سیکلت

همچنین دارای ظرفیت مخزن سوخت 4.2 لیتری است. چرخ‌ها با لاستیک‌های بدون تیوب برای ایمنی و استحکام تایر عرضه می‌شوند. یک قفسه داخلی برای وسایل شخصی وجود دارد.

با توجه به استاندارد بودن ایمنی در تمام موتورسیکلت های هوندا، جنیو به سیستم ترمز ترکیبی مجهز شده است که شما را به سرعت بالا می کشد. یک ترمز پیشرفته دیسکی هیدرولیک جلو و سیستم ترمز مکانیکی درام عقب که با هم کار می کنند.

هوندا جنیو 110
اسکوتر هوندا جنیو 110

قابلیت اطمینان هوندا جنیو 110

هوندا جنیو از یک موتور 110 سی سی، 4 زمانه، خنک کننده هوا، بادامک سربار تک (SOC)، موتور هوشمند با تزریق سوخت (eSP) استفاده می کند. این موتور کمتر از 6.6 کیلووات در 7500 دور در دقیقه و 9.3 نیوتن متر در 5500 دور در دقیقه تولید می کند. این آسیاب با گیربکس اتوماتیک تسمه V جفت می شود.

این ویژگی ها یک وسیله نقلیه قابل اعتماد برای رفت و آمد می کنند. موتور این خودرو کم مصرف بوده و لرزش بسیار کمتری را به همراه دارد. این موتورسیکلت قادر است حدود 59.1 کیلومتر در لیتر را طی کند. هنگامی که در فیلیپین در حال رفت و آمد هستید، این قابل توجه و بسیار مفید است.

علاوه بر این، Genio 110 دارای استارت و استارت برقی در این مدل است. این بدان معنی است که شما می توانید با خیال راحت رفت و آمد کنید. البته موتورسیکلت تمام نیازهای اولیه دیگر را نیز به همراه دارد. چراغ های جلو هالوژن ال ای دی، پنل متر دیجیتال و منبع تغذیه برای شارژر باتری ابزارهای شما، وجود دارد!

رنگ های مختلف Genio 110

یکی دیگر از واقعیت های جالب در مورد Genio 110 این است که در رنگ های مختلف موجود است. این گزینه ها عبارتند از: سفید وینتیج، قرمز شجاع، متالیک مشکی باروتی مات و سفید راس با خطوط قرمز. این به شما امکان می دهد رنگی را انتخاب کنید که با سلیقه شخصی شما مطابقت داشته باشد.

مزایای هوندا جنیو 110

ممکن است تعجب کنید که چه چیزی Genio 110 را به موتور سیکلتی فوق العاده برای رفت و آمد شما تبدیل می کند. این یک سوال قابل درک است. برای یافتن پاسخ، در مورد مزایای استفاده از Genio 110 برای رفت و آمد صحبت می کنیم. ما مطمئن هستیم که این موارد شما را در مورد مناسب بودن این وسیله نقلیه متقاعد خواهند کرد.

باربری قوی Genio 110

همانطور که به طور خلاصه ذکر شد، این موتورسیکلت دارای دوشاخه های تلسکوپی در جلو است که بار حمل قوی تری ایجاد می کند. هنگامی که از این موتور سیکلت برای حمل مسافر و کیف و مواد غذایی خود استفاده می کنید، یک بار حمل قوی ضروری است.

پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید:
مسافت پیموده شده موتور سیکلت هوندا چقدر است؟

علاوه بر شاخک های تلسکوپی در جلو، موتورسیکلت دارای شوک های مونو در عقب نیز می باشد. اینها نقش بسزایی در راحتی این وسیله نقلیه دارند. بنابراین به جرات می توان گفت که این موتورسیکلت دارای برخی ویژگی های حیاتی است که یک موتورسیکلت باید دارای آنها باشد.

گشتاور هوندا Genio 110

گشتاور یک عامل ضروری برای یک مسافر است. همانطور که گفته شد، بار اضافی می تواند بسیار سنگین باشد. بنابراین، هنگام خرید موتورسیکلت باید به این معیار نیرو توجه کنیم. به عنوان مثال، Genio 110 دارای گشتاور 9.3 نیوتن متر است. اگرچه این مقدار زیاد نیست، اما می تواند برای رفت و آمد شما کافی باشد.

به راحتی قابل تنظیم است

در تئوری، هر موتورسیکلتی می تواند به یک مسافربری تبدیل شود. با این حال، با همه وسایل نقلیه کار آسانی نیست. خوشبختانه Genio 110 این کار را بسیار آسان می کند. این موتور سیکلت اسکوتر کوچک است و فضای زیادی برای چمدان های اضافی ارائه می دهد.

بسیاری از دانشجویان و افراد مختلف از این موتور سیکلت برای رفت و آمد خود استفاده می کردند. بنابراین، ما مطمئن هستیم که این موتور نیازهای روزمره شما را برطرف می کند.

جنیو 100 یک وسیله نقلیه قوی است

به طور کلی، Genio 110 Scooter یک وسیله نقلیه قدرتمند است. چندین مالک در مورد عمر طولانی این موتورسیکلت بی نظیر هوندا صحبت کرده اند. علاوه بر این، مواد از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار هستند. بنابراین، بعید نیست که چیزی به راحتی خراب شود. Genio 110 برای رفت و آمد مناسب است زیرا هوندا به ندرت ناامید می شود. علاوه بر این، موتور قوی از شهرت بسیار خوبی برخوردار است.

جنیو 110 علاوه بر استحکام موتورسیکلت، رانندگی فوق العاده ای نیز دارد. از این رو، این وسیله نقلیه برای رفت و آمد بسیار مناسب است.

honda genio 110
honda genio 110 india

نتیجه گیری

ما به پایان این مقاله هیجان انگیز رسیدیم. امیدواریم این بررسی به شما بینشی در مورد مناسب بودن Genio 110 برای رفت و آمد شما بدهد. ما در مورد مقرون به صرفه بودن و قابلیت اطمینان این وسیله نقلیه منحصر به فرد بحث کردیم. علاوه بر این، این موتورسیکلت در رنگ های مختلف موجود است که آن را برای هر سواری مناسب می کند.

به خصوص باربری قوی و پایداری این موتور سیکلت یک حالت حمل و نقل عالی و محکم را ایجاد می کند. بسیاری از مردم از هوندا برای رفت و آمد استفاده می کنند. بدون شک وسیله نقلیه مناسبی برای رفت و آمد شما نیز خواهد بود.

پیام بگذارید

تماس با ما