هارلی دیویدسون در مقابل هوندا

هارلی دیویدسون

هارلی دیویدسون درمقابل هوندا

یکی از رایج ترین بحث هایی که برای چندین دهه در بین علاقه مندان به موتورسیکلت وجود داشته است این است که کدام شرکت موتورسیکلت سازی بین هوندا و هارلی دیویدسون بهتر است. این دو شرکت شگفت‌انگیز بهترین و پیشروترین شرکت‌های بازار محسوب می‌شوند که هیچ شرکتی نمی‌تواند با آنها رقابت کند. زیرا هردو شرکت بهترین هستند که امروزه می توانید انواع مختلف موتورسیکلت های آن ها را در بازار پیدا کنید زیرا مدل های موتورسیکلت آنها محبوب ترین هستند.

پس کدام شرکت موتور سیکلت بهتر است هارلی یا هوندا؟ حقیقت این است که واقعاً هیچ شرکتی بهتر از دیگری وجود ندارد. این دو شرکت بسیار قابل اعتماد هستند و هر کدام را که انتخاب کنید برای شما خوب خواهد بود. به طور کلی، من هوندا را برای افرادی که می‌خواهند پیشرفته‌ترین فناوری و عملکرد را دریافت کنند، توصیه می‌کنم، در حالی که هارلی را برای کسانی که سبک موتور سیکلت هارلی را دوست دارند و می‌خواهند طراحی و موتور اصلی هارلی را دریافت کنند، قابل اعتمادتر هستند، زیرا هارلی کمی قابل اعتمادتر از هوندا است.

تفاوت های زیادی بین این دو شرکت وجود دارد که باید آنها را بدانید تا بدانید کدام یک برای شما بهتر است زیرا هر شرکتی با طرحی که انجام داده است مخاطبان هدف خود را دارد. بنابراین، به همین دلیل، شما باید همه چیز را در مورد آنها بدانید. در این راهنما، به شما مزایا و معایب هر شرکت، تفاوت بین آنها و اینکه هر کدام برای چه کسی در نظر گرفته شده است را به شما نشان خواهیم داد. بنابراین، مطمئن باشید که تا پایان مقاله، خواهید فهمید که کدام یک برای شما مناسب تر است.

مزایای موتورسیکلت هوندا
مزایای موتورسیکلت هوندا درمقابل هارلی دیویدسون

هارلی دیویدسون و برای چه کسانی توصیه می شود؟

اول و مهمتر از همه، هارلی دیویدسون یک شرکت آمریکایی است که برای کسانی که نمی دانند در ایالات متحده یک نماد محسوب می شود. در واقع موفق ترین و محبوب ترین برند موتورسیکلت آمریکایی است.

هارلی در سال 1903 در لنی تاسیس شد، یعنی زمانی بسیار طولانی، و پس از آن، هارلی تنها موتورسیکلت و تجهیزات ایمنی تولید می کند در مقایسه با هوندا که فقط محصولات بیشتری را از چیزهای مرتبط با موتور سیکلت تولید می کند.

پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید:
هارلی در مقابل موتورسیکلت هوندا: کدام یک برای شما بهتر است؟

این ممکن است شما را شگفت زده کند و من مطمئن هستم که بسیاری با آن مخالف خواهند بود، اما باور کنید هارلی از هوندا قابل اعتمادتر است زیرا آنها قدیمی تر هستند و با تفاوت تقریباً 50 ساله ساخت موتورسیکلت تجربه بسیار بیشتری دارند. فراتر از آن، آنها با تخصص و اصالت خود در ساخت موتورسیکلت پیشرفت کرده اند و یکی از اولین شرکت هایی بودند که موتورسیکلت تولید کردند، بنابراین به نظر من نسبت به هوندا سزاوار قابلیت اطمینان است.

علاوه بر این، موتورسیکلت های هارلی بسیار قوی، طلسم کننده هستند و همچنین سطح بالایی دارند. مدل های آنها گران تر از مدل های هوندا هستند و موتورسیکلت های سبک هارلی آنقدر حس منحصر به فرد دارند که فکر می کنم هیچ موتورسیکلتی نمی تواند ارائه دهد. موتورسیکلت های هارلی در کنار موتوری که بهترین صدایی را تولید می کند که هیچ شرکتی ندارد، به سادگی حس متفاوت و بهترین را در جاده ها دارد. اما در عین حال نسبت به مدل های هوندا نیاز به تعمیر و نگهداری بیشتر و مصرف سوخت بیشتری دارند.

هارلی همچنین فناوری بسیار قدیمی و قدیمی را از شرکت های دیگر ارائه می دهد که بد نیست و حتی کسانی هستند که آن را دوست دارند مانند من. به نظر من هارلی بهترین سبک را دارد و کیفیت ساخت آنها از هر شرکت دیگری بیشتر است حتی از هوندا که از قطعات ارزان زیادی استفاده می کند.

بنابراین، من باید در مورد شرکت هارلی چه فکر کنم؟ به نظر من، هارلی دیویدسون قابل اعتمادتر از هوندا است و موتورسیکلت های آنها را کمتر به موتورسوارانی که عاشق طراحی و سبک سواری خود هستند توصیه می کنم زیرا فناوری هارلی در مقایسه با هوندا کمتر پیشرفته تر است. توجه داشته باشید که این بدان معنا نیست که موتور آنها خوب نیست. موتوری که قدرت و صدای باورنکردنی زیادی دارد، ممکن است برای بسیاری از مردم سطحی به نظر برسد، اما برای من و بسیاری از طرفداران هارلی، نقش بسیار مهمی و حداقل در انتخاب یک موتورسیکلت دارد. هارلی یک شرکت بسیار گران است. مدل های آنها به سوخت و نگهداری زیادی نیاز دارند و هم از نظر قیمت و هم در دراز مدت گران هستند.

پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید:
محدود کننده دور موتور چیست و چه کاربردی دارد؟

مزایای موتور سیکلت هارلی دیویدسون نسبت به هوندا

  • کیفیت بیشتر در سبک ساخت
  • سبک و اصالت منحصر به فرد
  • قابل اعتمادتر
  • حس بهتر موتور از صدای تجاری
  • یک موتور بسیار قدرتمند
  • خیلی بیشتر دوام بیاورد

معایب موتور سیکلت هارلی نسبت به هوندا

  • فناوری ضعیف تر و کمتر پیشرفته را ارائه دهید
  • سرعت کمتری نسبت به موتورسیکلت های هوندا
  • نیاز به پول بیشتری برای تعمیر و نگهداری دارد

هوندا نیز یک شرکت شگفت انگیز مانند هارلی است، اما هوندا یک شرکت ژاپنی است که از اوایل سال 1955 شروع به تولید موتورسیکلت کرد و میلیون ها مدل تولید کرده است که موفقیت بزرگی داشته اند.

برخلاف هارلی، هوندا نه تنها موتورسیکلت تولید می‌کند، بلکه وسایل نقلیه دیگری مانند ATV، موتورهای خاکی و حتی خودرو تولید می‌کند، در حالی که موتورسیکلت‌های هوندا بسیار ارزان‌تر هستند. همچنین هوندا تمامی آخرین و پیشرفته ترین فناوری های سال های اخیر را ارائه می دهد و اکثر مدل های هوندا در طرح های بسیار اسپرت و بسیار زیبا عرضه می شوند. هوندا طیف گسترده ای از موتورسیکلت ها را تولید می کند اما هارلی فقط روی کروزر تمرکز دارد.

مدل های هوندا لرزش کمتری نسبت به هارلی تولید می کنند که باعث راحتی بیشتر آنها می شود در حالی که برخی می گویند موتورسیکلت های هارلی راحت تر هستند و مشکلی با لرزش ندارند. به نظر من هوندا راحت تر است، اما با تمام راحتی هوندا، هارلی همچنان موتورسیکلت های باکیفیت تری را از نظر سبک و طراحی تولید می کند که باعث می شود هارلی ارزش قیمت بالای خود را داشته باشد. دوام موتورسیکلت های هوندا کمتر از هارلی است.

هارلی دیویدسون
ویژگی های هارلی دیویدسون

مزایای هوندا نسبت به هارلی

  • فناوری بهتری ارائه دهد
  • برای مسابقات بهتره
  • خیلی ارزان
  • برای نگهداری ارزان است
  • راحت تر

معایب هوندا نسبت به هارلی

  • زیبایی کمتر و با طراحی پیش پا افتاده
  • ساخت و ساز و کیفیت متریال متوسط

پیام بگذارید

تماس با ما