10 تا از بهترین موتور سیکلت های هوندا

موتور سیکلت های هوندا

10 تا از بهترین موتور سیکلت های هوندا

موتورسیکلت های مدرن هوندا ممکن است عالی باشند، اما ما به کل تاریخچه آنها و رتبه بندی بهترین موتورسیکلت هایی که این شرکت تا کنون ساخته است نگاه می کنیم.

هوندا به دلیل تنوع در صنعت خودروسازی مشهور است. آنها طیف گسترده ای از مدل ها و طرح ها را با کیفیت عالی ارائه می دهند. هوندا برای موتورسیکلت هایش، به ویژه هوندا پاور اسپورت، ارزشمند است. این نام مجموعه بزرگ این شرکت از هر چیزی است که ماشین یا سایر اشکال ماشین‌آلات نیست. وسایل نقلیه دو چرخ از تمام دوره های زمانی تاریخ هوندا هستند زیرا جدیدترین آنها لزوما بهترین نیستند.

به روز رسانی در نوامبر 2022: از سال 1949، هوندا برخی از بهترین موتورسیکلت های بازار را تولید می کند. تکرارهای آنها به دلیل قابلیت اطمینان و عملکرد شهرت دارند، بنابراین موتورسیکلت های مورد علاقه بیشتر علاقه مندان هستند. در زیر لیستی به روز شده از برخی از بهترین موتورسیکلت های هوندا تولید شده است.

انواع موتورسیکلت هوندا
بهترین موتور سیکلت های هوندا

برای وفاداری به تاریخچه هوندا، بسیاری از این موارد برنده جایزه و حتی نقاط عطفی در صنعت موتور سیکلت هستند. از این رو، در ادامه ده بهترین موتورسیکلت هوندا آورده شده است.

  • 10/10

هوندا NR750

ما با یک مدل قدیمی اما خوب شروع می کنیم. NR750 که بیش از 27 سال پیش تولید شد، یکی از انقلابی‌ترین دوچرخه‌هایی است که تا کنون توسط هوندا ساخته شده است. این یک مدل گران قیمت با ارزش هر کدام 60000 دلار بود. برای اکثر مردم، این یک قیمت سرسام آور بود که منجر به تولید تنها 300 دستگاه شد.

NR750 با افزودن پیستون‌های بیضی شکل که امکان استفاده از هشت سوپاپ در هر سیلندر را فراهم می‌کرد، صنعت را متحول کرد. از آنجایی که آنها بسیار نوآور بودند، قیمت را بالا بردند. ممکن است برخی آن را ناخوشایند بدانند، اما صنعت موتورسیکلت را متحول کردند.

  • 9/10

هوندا CBR1100XX Super Blackbird

برخلاف اکثر رقبای خود، CBR1100XX Super Blackbird طراحی کاربردی و قدرتمند داشت. این موتورسیکلت در سال 1997 با حداکثر سرعت 178.5 مایل در ساعت، سریع ترین موتور سیکلت تولیدی جهان بود. اما بعداً در سال 1999 این رکورد را به سوزوکی هایابوسا از دست داد.

1999 honda cbr1100xx super blackbird سمت راستVia: Mecum
بلک برد ثابت کرد که یکی از منعطف ترین موتورسیکلت هاست، بنابراین در نسل خود جای می گیرد. این یک راه ساده برای رسیدن به هر مکانی در حالی که راحت سوار می شد بود. علاوه بر این، به لطف ساخت راحت که می تواند به راحتی سواری های مسافت طولانی را تحمل کند، می تواند زندگی مدرن و زندگی را دنبال کند.

  • 8/10

هوندا ریبل

مدل سبک وزن شرکت هوندا، Rebel یکی از مدرن ترین تولیدات این شرکت است. این یک سری هوندا بازسازی شده است که در سه مدل 300 سی سی، 500 سی سی و 1100 سی سی موجود است. ویژگی های سبک وزن خود را با جنبه های موتورسیکلت های خیابانی ترکیب می کند و آن را به گزینه ای مناسب برای اکثر سوارکاران تبدیل می کند. گزینه‌های موتور کوچک، موتورهای استارت فوق‌العاده‌ای را ایجاد می‌کنند و در عین حال جنبه‌هایی را حفظ می‌کنند که موتورسواران نسلی نیز از آن لذت می‌برند.

پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید:
انتخاب لاستیک مناسب برای موتور سیکلت

Honda Rebel 500 exteriorVia Honda
برخلاف اکثر موتورهای اسپورت و موتورسیکلت‌های برهنه، Rebel در مناطق شهری قابل مدیریت است. این موتورسیکلت با قیمتی در حدود 4759 دلار به فروش می رسد و برای بسیاری از کسانی که سال ها سوار شده اند یا کسانی که تازه شروع به کار کرده اند، یک موتورسیکلت مقرون به صرفه است.

  • 7/10

هوندا CBR900RR

این موتورسیکلت که بیشتر به عنوان Fireblade شناخته می شود، یک موتور نسبتا قدیمی است، زیرا تولید آن از سال 1992 تا 2003 به طول انجامید. باعث تعجب شد که هوندا موتوری با این کالیبر را عرضه کند.

این موتورسیکلت یکی از سه مدلی بود که هوندا در دوره خود عرضه می کرد، اما تادائو بابا جاودانه این مدل را بیش از همه در اولویت قرار داد. هدف این بود که یک دوچرخه کاربردی ایجاد کنیم که فقط در جاده ها خدمت کند، نه مسیرها. موتور عظیم آن اطمینان حاصل می کند که مسابقه برای این مدل گزینه ای نخواهد بود. این موتورسیکلت در اصل یک موتورسیکلت 1000 سی سی بود که هندلینگ آن 600 سی سی بود.

  • 6/10

هوندا CRF450R

در مقایسه با اکثر موتورسیکلت های موجود در این لیست، CRF یک مدل نسبتا جدید است. از زمان عرضه آن در سال 2000، سری CRF به ارائه طیف وسیعی از پیشرفت‌ها ادامه می‌دهد – همه ارزش افزایش قیمت را دارند.

CRF 450R با الهام از مدل‌های موتورهای خاکی به بازار آمد که یکی از بهترین‌ها در اطراف به حساب می‌آمدند. با یک موتور چهار زمانه، به روز رسانی های بیشتری از آن چیزی که هرکسی فکرش را می کرد برای چنین موتور کوچکی دریافت کرده است. بسیاری از مدل‌ها سوارکارانی داشتند که سعی می‌کردند بر یکدیگر برتری داشته باشند. با برخی از مدل‌ها که قیمتی کمتر از 8199 دلار دارند، CRF یکی از بهترین موتورهای خاکی با عملکرد قهرمانی را ایجاد می‌کند.

  • 5/10

هوندا سوپر کاب

چه کسی فکرش را می کرد که این مدل اسکوتر بتواند آن را بسازد؟ مطلقا هیچ کس. وقتی هوندا Super Cub را عرضه کرد، بیشتر مردم انتظار داشتند که پس از چند ماه در تاریخ محصور شود.

سوپر کوبویا هوندا

با این حال، سوپر کاب با فروش بیش از 50 میلیون دستگاه به خودرویی محبوب با هوندا تبدیل شد. این یکی از ارزان ترین و در عین حال ساده ترین و راحت ترین وسایل نقلیه بود. قابل ذکر است که Super Cub یک مدل قابل اعتماد است و ما نمی توانیم جنبه مدرن آن از جهان و قیمت ارزان 3849 دلاری آن را نادیده بگیریم.

  • 4/10

هوندا RC213V-S

مدل 2016 RC213V-S نباید خیلی هیجان انگیز باشد. به لطف قیمت نجومی 184000 دلاری، بعید است که بسیاری آن را بخرند. مدل عجیب و غریب یکی از گران ترین مدل هایی است که تاکنون به بازار آمده است. با این حال، آن را به عنوان بهترین موتورسیکلت ساخته شده است.

پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید:
رونمایی از جدیدترین موتورسیکلت های هوندا 2022

این فقط یکی از موتورهایی است که به راکبان برتری زیادی نسبت به دوستان خود می دهد. هوندا این موتور را تشویق می کند که برای مسابقات و نه سواری متوسط ​​شهری استفاده شود. با وجود اینکه این موتورسیکلت یکی از قدرتمندترین موتورسیکلت های جهان است، بسیاری هنوز آن را در عمل ندیده اند. این موتورسیکلت  فوق‌العاده کمیاب است که مصرف‌کنندگان خوش شانس خواهند بود که آن را در پیست یا خیابان ببینند.

  • 3/10

بال طلایی هوندا

برای بسیاری، بال طلایی حد وسطی بین موتورسیکلت و ماشین است. این طراحی هیچ شباهتی به سایر موتورهای هوندا ندارد. این باعث می شود این موتورسیکلت بزرگ یکی از بهترین های بازار باشد. این عضوی بی‌نظیر از بخش تورهای بزرگ و یکی از شگفت‌انگیزترین شاهکارهای مهندسی است.

Honda Goldwing Featuredاز طریق وب سایت رسمی هوندا
با موتور شش سیلندر 1833 سی سی خود، می تواند سواران را با خیال راحت به هر جایی ببرد. با قیمت 25600 دلاری، بال طلایی به شما اجازه می دهد تا آنچه را که در افق است کشف کنید. با توجه به قیمت، می توانید از بدنه ظریف آن با محافظت در برابر آب و هوا، فضای بار فراوان و انتخاب دو گیربکس دستی یا DCT لذت ببرید.

  • 2/10

هوندا CBR600F Hurricane

چه کسی موتورسیکلتی را نمی خواهد که برای همه چیز و همه چیز خوب باشد؟ این هوندا هوریکان بود که از سال 1987 تا 1990 تولید شد – تنها مدلی در نسل خود که تمام جنبه‌هایی را که هر سواری می‌خواهد برآورده می‌کند. مهم نیست در سال تولید، Hurricane یکی از بهترین موتورسیکلت های هوندا است.

مسافت پیموده شده، قابلیت اطمینان و مانور ساده را ارائه می کرد. علاوه بر این، با تمام جنبه هایی که سواران معمولی را تحت تأثیر قرار می داد، هاریکن در مسیر قابل اعتماد بود – برنده جوایز و عناوین متعدد. این دستگاه بهترین دستگاه زمان خود بود و هنوز هم می تواند باشد.

  • 1/10

هوندا CRF1000L آفریقای دوقلو

هوندا بارها و بارها ثابت کرده است که می تواند از بهترین طراحی های خود پیشی بگیرد. این بدون شک یک واقعیت است، زیرا برخی از قابل اعتمادترین و همه کاره ترین موتورسیکلت ها در بازار وجود دارد. مدل CRF1000L آفریقا دوقلو خود را به عنوان بهترین خودروی هوندا پاوراسپورت در میان سایر خودروها ثابت می کند. این مدل از یک موتور دو سیلندر 1084 سی سی استفاده می کند و مشخصاتی را دارد که دیگران می خواهند داشته باشند.

هوندا CRF1000L آفریقا TwinVia powersports.honda.com
با تعلیق طولانی سفر، سواری قابل تنظیم و انتخاب گیربکس، جای تعجب نیست که این موتورسیکلت بهترین موتورسیکلت هوندا است. جنبه مدرن موتورسیکلت به این معنی نیست که گران ترین آن نیز هست و تنها با قیمت 14499 دلار به فروش می رسد.

پیام بگذارید

تماس با ما