چرا هوندا را انتخاب کنیم؟

چرا هوندا؟

چرا هوندا را انتخاب کنیم؟

هوندا به عنوان بزرگترین تولید کننده موتور در جهان، که در سال 1948 تأسیس شد، تجربه گسترده ای در توسعه و تولید موتور دارد.

هوندا به دلیل تخصص و رهبری خود در توسعه و ساخت محصولات متنوع – از موتورهای عمومی کوچک گرفته تا خودروهای اسپورت – که از فناوری‌های موتور احتراق داخلی بسیار کارآمد هوندا استفاده می‌کنند، در سطح بین‌المللی شناخته شده است.

هوندا® از سال 1964 عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده موتورسیکلت در جهان را به خود اختصاص داده است. در طول سال‌ها، آن‌ها برخی از محبوب‌ترین موتورسیکلت ها را ایجاد کرده‌اند که می‌توانند به راحتی بر بزرگراه‌ها، مسیرها، مسیرها، مسیرهای خاکی و هر چیز دیگری تسلط داشته باشند.

موتورسیکلت هوندا
خط تولید متنوع موتورسیکلت هوندا

خط تولید متنوع موتورسیکلت هوندا

اگر تعداد مناسبی از مدل ها برای انتخاب ندارید، ممکن است نتوانید مدل مناسب خود را پیدا کنید! هوندا این را می داند، به همین دلیل است که این شرکت انواع مختلفی از موتورها را ایجاد کرده است.

هوندا تقریباً هر نوع موتورسیکلت موجود در بازار را ارائه می‌کند، مانند اسکوترها برای سواری با سرعت کم در شهر، موتورسیکلت‌های تور برای سواری در مسافت‌های طولانی و رزمناوها برای تسلط بر بزرگراه‌ها. آنها همچنین برخی از بهترین موتورسیکلت های ورزشی را برای معتادان آدرنالین و همچنین موتورسیکلت‌های استاندارد برای کسانی که سبک و ویژگی‌های مینیمالیستی می‌خواهند تولید می‌کنند. موتورهای خاکی برای کاوش در طبیعت و حتی موتورهای دوگانه ورزشی و ماجراجویی برای سوار شدن در بزرگراه و مسیر خاکی پیدا خواهید کرد!

وقتی موتورسیکلت‌های هوندا را برای فروش مرور می‌کنید، به یاد داشته باشید که این شرکت چگونه مدل‌های خود را نام‌گذاری می‌کند. آنها تقریباً برای همه مدل‌ها از یک استراتژی سازمانی استفاده می‌کنند تا این فرآیند را آسان‌تر کنند. چند حرف اول یک مدل کلاس آن و اعداد زیر نشان دهنده جابجایی موتور آن است. به سادگی یک دسته موتورسیکلت و محدوده جابجایی موتور را انتخاب کنید که برای سطح مهارت شما مناسب است، سپس آن مجموعه کوچکتر از مدل ها را با یکدیگر مقایسه کنید و مطابقت خود را پیدا کنید.

توان مالی

یکی دیگر از مزیت های داشتن طیف گسترده ای از مدل ها این است که شما نیز مدلی متناسب با بودجه خود پیدا خواهید کرد! قیمت‌های اولیه می‌تواند از حدود 1500 دلار متغیر باشد و تا 30000 دلار افزایش یابد، که پیدا کردن مدل‌هایی که متناسب با محدوده قیمت شما هستند را آسان می‌کند. میانگین قیمت یک موتور سیکلت هوندا حدود 9500 دلار است که کمترین میانگین قیمت پایه ای است که می توانید در بین برترین سازندگان موتورسیکلت پیدا کنید.

پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید:
موتورسیکلت های قابل اعتماد هوندا

مناسب برای مبتدیان

بسیاری از موتورسیکلت های هوندا وجود دارند که با در نظر گرفتن سوارکاران مبتدی طراحی شده اند. این مدل‌ها ویژگی‌هایی مانند موتورهای کوچک‌تر را ارائه می‌کنند که منجر به نرخ‌های بیمه کمتر، قاب ساده و سبک وزن برای کنترل آسان موتورسیکلت می‌شود، و ویژگی‌های ساده‌ای را ارائه می‌کنند تا یادگیری راندن را پیچیده‌تر و تعمیر و نگهداری را آسان‌تر کند.

قابلیت اطمینان

وقتی روی یک موتور جدید سرمایه گذاری می کنید، نمی خواهید در نهایت با مشکلات عملکرد یا تعمیر و نگهداری زیادی روبرو شوید! قابلیت اطمینان ویژگی بارز محصولات هوندا، از جمله موتورسیکلت های آن‌ها است. این شرکت به دلیل ایجاد برخی از بادوام ترین مدل های موجود در بازار از شهرت برخوردار است. موتورسیکلت‌های هوندا اغلب از نظر قابلیت اطمینان در گزارش‌های مصرف‌کننده رتبه بالایی دارند و این شرکت حتی برنده جوایز «معتمدترین برند» می‌شود. این قابلیت اطمینان چشمگیر به این معنی است که می توانید یک دستگاه هوندا را با اطمینان خریداری کنید.

امیدواریم این راهنما اطلاعات بیشتری در مورد این شرکت به شما داده باشد! موتورهای آنها را با رقبا مقایسه کنید و خواهید دید که این ماشین ها همیشه یک مزیت جذاب دارند! وقتی می‌خواهید موتورسیکلت‌های هوندا را برای فروش در لوئیس سنتر، اوهینیا بررسی کنید، با ما در فروشگاه هوندا تماس بگیرید و ما به شما کمک می‌کنیم.

تکنولوژی هوندا

طراحی سوپاپ سقفی هوندا (OHV) و میل بادامک سقفی (OHC) راندمان احتراق را افزایش می دهد، به کاهش مصرف سوخت و روغن کمک می کند و تعادل حرارتی عالی را تضمین می کند. همچنین دوام، قابلیت اطمینان و عمر مفید موتور افزایش یافته است. تمامی موتورهای هوندا به فناوری OHV یا OHC مجهز هستند. فناوری پیشرفته هوندا در ویژگی های موتورهای هوشمند iGX و موتورهای 4 زمانه Mini به وضوح دیده می شود.

پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید:
هوندا شادو: موتورسیکلت کروزر با سیستم تعلیق پیشرفته

قابلیت اطمینان و کیفیت برتر

موتورهای هوندا با مواد با کیفیت بالا و اجزای هدفمند ساخته شده اند که استفاده طولانی مدت قابل اعتماد را تضمین می کند. موتورهای GX دارای ضمانت 3 ساله هستند.

هوندا استانداردهایی را برای موتورهای قابل اعتماد و سخت کوش تعیین می کند. موتورهای ما با قطعات باکیفیت ساخته شده اند که برای عملکرد بهینه در سخت ترین محیط ها طراحی شده اند.

اما فقط حرف ما را قبول نکنید. هوندا پشت موتورهای ما با سه سال ضمانت تجاری پیشرو در صنعت برای همه موتورهای GX، 100 سی سی و بزرگتر ایستاده است.

یا از صاحب موتور هوندا بپرسید. دفعه بعد که از یک مرکز اجاره بازدید می کنید، یک کامیون منظره را می بینید، یا از کنار یک محل ساخت و ساز عبور می کنید، احتمالاً یک قطعه تجهیزات موتوری هوندا GX را خواهید دید. بایستید و از آنها بپرسید که نظرشان در مورد موتور هوندا چیست. به احتمال زیاد آنها به شما خواهند گفت که از هیچ چیز دیگری استفاده نمی کنند.

شروع و حرکت آسان

همه موتورهای هوندا مجهز به سیستم فشرده سازی خودکار هستند که امکان شروع آسان را فراهم می کند. این سیستم که به میل بادامک متصل است، با باز کردن کمی دریچه اگزوز هنگام راه اندازی موتور، تراکم را کاهش می دهد. این میزان نیروی مورد نیاز برای راه اندازی موتور را کاهش می دهد.

سازگار با محیط زیست

هوندا به خوبی از مسئولیت خود در قبال تأثیر بر محیط زیست فعالیت های شرکتی و محصولات خود آگاه است و متعهد است که این تأثیر را به حداقل برساند. در مورد تلاش های هوندا در مورد مسائل زیست محیطی بیشتر بخوانید.

موتورسیکلت هوندا
انواع موتورسیکلت هوندا

در دسترس بودن قطعات و خدمات

شبکه گسترده خدمات هوندا تعمیر و نگهداری، تعمیر، قطعات یدکی اصلی، گارانتی و موتورهای جایگزین را ارائه می دهد. هوندا یک شبکه جهانی قطعات و خدمات ارائه می دهد.

پیام بگذارید

تماس با ما