بهترین موتورسیکلت های هوندا و هارلی

موتورسیکلت های هوندا و هارلی

بهترین موتورسیکلت های هوندا و هارلی

از نظر تنوع، هوندا چندین گزینه مختلف برای انتخاب دارد و تنوع زیادی در نمایندگی موتورسیکلت محلی شما به نمایش گذاشته شده است. اگر سختگیر هستید یا چیزی را برای یک نیاز خاص می خواهید، انتخاب یک هوندا می تواند یک انتخاب عالی باشد. در حالی که هارلی خط تولید مناسبی با گزینه های مختلف دارد، هوندا انتخاب بسیار بیشتری دارد.

به خصوص اگر یک سوارکار جدید هستید، هوندا بهترین گزینه برای شما خواهد بود. هوندا انواع مختلفی از موتورسیکلت ها از جمله موتورسیکلت های اسپرت، موتورسیکلت های کروزر، اسکوترها و غیره را حمل می کند.

5 تا از بهترین موتورسیکلت های هارلی

اکنون که بیشتر در مورد هارلی فهمیده‌اید، بیایید به سراغ بهترین مدل‌های موتورسیکلت هارلی که تا کنون به خیابان‌ها آمده‌اند بپردازیم:

این زمانی بود که موتورسیکلت هارلی به ارتفاعات جدیدی رسید. موتورسیکلت 11F 1915 اولین هارلی دیویدسون با گیربکس سه سرعته، روغن کاری اتوماتیک و سوپاپ های ورودی بزرگ بود. این ویژگی‌ها به موتور اجازه می‌داد تا 11 اسب‌بخار بالا برود که در آن زمان باورنکردنی بود.

2. XR750

این موتورسیکلت سلطان مسابقات مسطح مسطح بود. مدل XR تقریباً در تمام مسابقات قهرمانی بزرگ ملی AMA از سال 1972 تا 2008 برنده شد. این موتورسیکلت پر زرق و برق همچنین در فضای سرگرمی توسط شیطان شیرین کاری Evel Knievel استفاده شد. او از مدل XR برای تمام شیرین کاری های خود بین سال های 1970 تا 1976 استفاده کرد.

3. EL KNUCKLEHEAD 1936

این جانور آخرین موتورسیکلتی است که برادران دیویدسون و ویلیام اس هارلی با هم ساخته اند. EL Knucklehead 1936 یک موتورسیکلت بسیار قدرتمند در آن زمان بود که حداکثر 40 اسب بخار قدرت داشت. در حالی که موتورسیکلت با عملکرد بالا در نظر گرفته می شد، طراحی آن چیزی جز پیشرفته است. 1936 EL Knucklehead دارای یک کلاچ پا، دنده دستی و اهرم ترمز در فرمان سمت چپ است. چند سال بعد، هارلی دیویدسون موتورسیکلت هایی را برای ارتش در جنگ جهانی دوم تهیه کرد.

پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید:
تفاوت بین موتورهای هوندا و موتورهای تویوتا

4. Sportster Forty-Eight Harley

Sportster Forty-Eight Harley یکی از براق ترین و شیک ترین موتورسیکلت هایی است که تاکنون ساخته شده است. لاستیک های بزرگ، طراحی خلاقانه و دسته های کم آن باعث می شود این موتورسیکلت تهاجمی و قدرتمند به نظر برسد. و با یک موتور 1200 سی سی اوو، عملکردی دارد که می توانید به آن وابسته باشید.

5. 2008 FXDWG DYNA WIDE GLIDE

این موتورسیکلت یکی دیگر از نیروگاه های با ظاهر تهاجمی و با شارژ سخت است. این موتورسیکلت نسبت به سایر هارلی‌های موجود در بازار طولانی‌تر است و قابلیت‌های منحصربه‌فردی را در کنار موتور 4 زمانه V-Twin به آن می‌دهد. FXDWG همچنین دارای اگزوزهای Tommy Gun 2-1-2 و گلگیر عقب خرد شده است.

5 تا از بهترین موتورسیکلت های هوندا

از آنجایی که موتورسیکلت های هوندا چندین دهه است که وجود داشته‌اند، برخی از مدل‌های استثنایی نیز وجود دارند. در اینجا 5 موتور برتر هوندا ساخته شده است:

1. HONDA CRF1000L AFRICA TWIN

این موتورسیکلت یکی از بهترین وسایل نقلیه پاوراسپورت موجود به حساب می آید. هوندا CRF1000L آفریقا دوقلو دارای یک موتور دوقلو موازی چهار زمانه با مایع خنک کننده 998 سی سی است که عملکردی جدی دارد.

2. HONDA CBR600F HURRICANE

هوندا CBR600F Hurricane که از سال 1987 تا 1990 ساخته شده است، موتوری است که تمام این کارها را انجام می دهد. مسافت پیموده شده عالی، قابلیت اطمینان درجه یک دارد و به راحتی قابل چرخش است.

3. بال طلایی هوندا

این یک موتورسیکلت منحصر به فرد تور هوندا است که راکبان آن را دوست دارند. این موتورسیکلت بزرگ دارای صندلی‌های راحت بزرگ، طراحی شیک و قدرت برتر است. هوندا بال طلایی با موتور 1800 سی سی شش سیلندر قوی ساخته شده است!

4. HONDA RC213V-S

این هوندا به عنوان یک موتورسیکلت مسابقه ای برتر شناخته شده است. با این حال، اگرچه مدلی با بالاترین عملکرد نیست، اما در سرعت های بالاتر بسیار خوب عمل می کند و یکی از بالاترین قیمت ها را دارد. این یک موتورسیکلت بسیار کمیاب است.

پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید:
آشنایی با موتور سواران معروف ایرانی

5. HONDA SUPER CUB

Honda Super Cub یک اسکوتر است که منحصر به فرد، شیک و ساخته شده است تا شما را به جایی که می خواهید برساند. این یک موتورسیکلت ارزان و ساده در آن روزگار بود و آن را به گزینه ای بسیار محبوب تبدیل می کرد. در واقع، این یکی از موفق ترین موتورسیکلت های ژاپنی بود که تا کنون ساخته شده است.

ارتقاء سیستم صوتی موتور سیکلت شما

مهم نیست چه موتورسیکلتی را انتخاب می کنید، افزودن یک سیستم صوتی با کیفیت بالا می تواند موتورسیکلت رویاهای شما را به شما بدهد. اگر می‌خواهید با بلندگوهای جدید، رادیو یا یک ساب ووفر قدرتمند، رانندگی خود را تقویت کنید، Garage Bagger Stereo محصولاتی را دارد که شما نیاز دارید. ما چندین سال تجربه در این صنعت داریم. امروز برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

این یک داستان مشابه با نام تجاری یاماها است. هوندا و یاماها از نظر قیمت رقابت تنگاتنگی دارند و هر دو طیف وسیعی از موتورسیکلت ها را در تقریباً همه دسته ها ارائه می دهند. هر دو برند دارای گارانتی یک ساله مشابه هستند، به استثنای گارانتی طولانی‌تر هوندا در Gold Wing.

تفاوت ها ظریف تر است. خط تولید یاماها به ویژه با موتورسیکلت های توریستی خود بیشتر به سمت عملکرد بالا توجه می کند. این موتورهای تور اسپرت، مانند FJR1300 و نیکن GT سه چرخ، ظاهر مسابقه‌ای مانند یک موتورسیکلت اسپرت دارند، اما با موقعیت سواری آرام و توانایی حمل بار یک تورر. هوندا در گذشته موتورسیکلت های مشابهی را ارائه کرده است، اما نه در خط تولید 2019 خود. از سوی دیگر، یاماها هیچ موتورسیکلت کوچکی مانند میمون یا گروم ندارد. اگر آن ها برای شما جذابیت دارند، از هوندا استفاده کنید.

پیام بگذارید

تماس با ما