موتورسیکلت هوندا AFRICA TWIN

موتورسیکلت هوندا AFRICA TWIN

هوندا بازتولید یکی از مشهورترین و خاطره انگیزترین موتورهای سواری را در سال 2014 اعلام کرد: دوقلو آفریقا. هوندای آمریکایی پس از نشان دادن مسیر توسعه و قصد خود با رونمایی از نمونه اولیه True Adventure در EICMA در نوامبر 2014، اکنون می تواند تأیید کند که CRF1000L آفریقا دوقلو کاملاً جدید در اوایل سال آینده در نمایندگی های ایالات متحده عرضه خواهد شد.

برخی از موتورسیکلت ها بیان می کنند که یک موتور سیکلت هیجان انگیز برای موتورسواران چه ویژگی هایی دارد. XRV650 آفریقای دوقلو اصلی – که در سال 1989 پس از چهار پیروزی متوالی هوندا در رالی داکار عرضه شد – یکی از این ماشین‌ها بود.

توانایی رفتن به همه جا، دوام ناهموار، هندلینگ چابک و راحتی تمام روز، آن را به شریکی عالی برای کاوش تبدیل کرده است. و به تعریف یک بخش موتورسواری کمک کرد که اکنون به یکی از محبوب ترین ها در سراسر جهان تبدیل شده است.

The Africa Twin نامی است که ریشه در روح داکار دارد. تجربه برنده شدن در پرتقاضاترین رالی صحرای چهار بار متوالی از جمله اولین بار به ساخت XRV650 آفریقای دوقلو اصلی منجر شد. دوقلو آفریقا 2022 فصل جدیدی را برای این افسانه باز می کند. قدرتمندتر از همیشه، به راحتی سواری می بالد و در عین حال ویژگی های موتور برنده NXR750 داکار را حفظ می کند.

هوندا دوقلو آفریقا
قیمت هوندا دوقلو آفریقا

ورزش‌های ماجراجویی دوقلو آفریقای جدید CRF1100L که با میل به کاوش تعریف می‌شود، توانایی پیمودن مسافت‌های طولانی را با راحتی زیاد می‌افزاید. مخزن سوخت 24.5 لیتری محدوده بین توقف ها و بادگیر را به حداکثر می رساند، صندلی پایینی با قابلیت تنظیم ارتفاع و دستگیره های گرم شونده به این معنی است که می توانید مایل ها را با رها کردن طی کنید، در حالی که صفحه نمایش با قابلیت تنظیم ارتفاع، ضربه زدن به کلاه ایمنی را کاهش می دهد. به گونه‌ای ساخته شده است که انعطاف‌پذیر باشد، با صفحه‌ی لغزنده‌ی آلومینیومی بزرگ و درج‌های جانبی که به عنوان محافظی حیاتی عمل می‌کنند.

پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید:
انواع موتورسیکلت با مشخصات هر مدل

چراغ‌های جلوی LED دوگانه جدید دارای چراغ‌های روشنایی در روز (DRL) برای دید ثابت در طول روز هستند، در حالی که چراغ‌های پیچ‌ها را نیز در خود جای داده‌اند که به شما اجازه می‌دهند بدون زحمت در مورد نقاط کور خم شوید. برای سواری های طولانی تر، کروز کنترل برای مدیریت مسافت و سوکت شارژ ACC برای شارژ نگه داشتن دستگاه های شما وجود دارد.

به این موارد ارائه گیربکس دوکلاچه و گیربکس دستی را اضافه کنید، Africa Twin Adventure Sports 2022 چیزهایی است که رویاهای عاشقان ماجراجویی واقعی با موتورسیکلت، ساخته شده است.

قیمت گذاری هوندا دوقلو آفریقا

(1 سپتامبر 2015) – آفریقا دوقلو با موتور دوقلوی موازی کاملاً جدید 998 سی سی در دو نسخه موجود شد، یکی با گیربکس دو کلاچه بسیار پیشرفته (DCT) و دیگری با گیربکس استاندارد.

قیمت 13699 دلار برای نسخه DCT و 12999 دلار برای گیربکس استاندارد تعیین شده است. هر دو نسخه استاندارد با ABS و کنترل گشتاور قابل انتخاب هوندا (HSTC) ارائه می‌شوند و هوندا ادعا می‌کند که هر دو در بزرگراه‌ها و برنامه‌های خارج از جاده توانایی بسیار بالایی دارند.

اما نسخه DCT وزن قابل توجهی حدود 31 پوند دارد که بیشتر از نسخه استاندارد گیربکس است.

کمتر از 32 اختراع برای این مدل نوآورانه درخواست شده است و مشخصات آن در چندین زمینه مهم از رقبا پیشی می‌گیرد. ما می دانیم که مشتریان ما تشنه یک موتورسیکلت ماجراجویی بدون سازش بوده اند، و مطمئن هستیم که دوقلو آفریقا با این قانون سازگار است.

جزئیات هوندا دوقلو آفریقا

آفریقای دوقلو جدید به تمام ویژگی‌ها و توانایی‌های XRV650 و جانشین آن، XRV750 وفادار باقی می‌ماند، در حالی که مزایای همه چیزهایی که هوندا در دهه گذشته در و خارج از جاده‌ها آموخته است، از جمله بازگشت تیم HRC به داکار در سال 2013 را اضافه می‌کند. .

پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید:
۱0 اشتباه اصلی که موتورسواران مبتدی باید از آن اجتناب کنند!

علاوه بر این، برای اولین بار در این رده، آفریقای دوقلو دارای گزینه تکامل جدیدی از فناوری انتقال خودکار دو کلاچه (DCT) هوندا است که در موتورسواری منحصر به فرد هوندا باقی مانده است.

این آخرین تکامل DCT به طور خاص توسعه یافته و برنامه ریزی شده است تا توانایی آفرود را فراهم کند که مترادف با آن آفریقای دوقلو است.

CRF1000L آفریقا دوقلو کاملاً جدید قرار است انتظارات را از آنچه که یک موتورسیکلت ماجراجویی با ظرفیت بالا می‌تواند و باید داشته باشد، چه در جاده و چه در خارج از جاده، بازتعریف کند و فصل کاملاً جدیدی را در تاریخ درخشان هوندا در دو منظوره باز می‌کند. موتورسیکلت هایی که برای ماجراجویی واقعی ساخته شده اند.

طرح و دیزاین موتورسیکلت آفریقا

با پیروی از مضمون طراحی «ماجراجویی نامحدود»، آفریقا دوقلو با حداقل بدنه در فرمی سخت و سبک طراحی شده است که هم محافظت از آب و هوا را برای سوارکار و هم احساسی باریک و چابک را ارائه می‌دهد.

چراغ‌های دوتایی جلوه اصلی را حفظ می‌کنند و ارتفاع صندلی 0.8 اینچ به 34.3 یا 33.5 اینچ تنظیم می‌شود. یک مخزن سوخت بزرگ 4.96 گالن، همراه با راندمان سوخت موتور، فاصله بین توقف های سوخت گیری را افزایش می دهد.

CRF1000L Africa Twin در دو رنگ قرمز/مشکی/سفید داکار رالی و نقره ای عرضه خواهد شد.

دیزاین موتورسیکلت آفریقا
طرح و دیزاین موتورسیکلت آفریقا

سیستم کنترل گشتاور انتخاب هوندا

سیستم کنترل گشتاور قابل انتخاب هوندا (HSTC) برای تنظیم بسته کلی الکترونیکی برای مقابله با هر شرایطی در جاده یا خارج از جاده، سه سطح کنترل را ارائه می‌دهد و این امکان برای سوارکار وجود دارد که سیستم ABS را برای چرخ عقب خاموش کند.

 

پیام بگذارید

تماس با ما