برندهای معتبر موتورسیکلت در ایالات متحده آمریکا

برندهای معتبر موتورسیکلت

برندهای معتبر موتورسیکلت در ایالات متحده آمریکا

موتور سواری به راحتی یکی از بهترین سرگرمی هایی است که می توانید داشته باشید. در روزهای اولیه، تقریباً تمام تولیدکنندگان بزرگ مشکلات قابل اطمینان، نشت روغن، فریم‌های نامرغوب، سیستم تعلیق زباله و سیم‌کشی ارزان‌قیمت برای موتورسیکلت های خود داشتند.

خوشبختانه، اوضاع به طور قابل توجهی بهبود یافته است و موتورسیکلت های مدرن در مقایسه با گذشته ظاهر و عملکرد متفاوتی دارند، اما برخی از مارک های برجسته وجود دارند که می توانید به راحتی به آنها اعتماد کنید. در ادامه به بررسی برندهای معتبر موتورسیکلت در ایالات متحده آمریکا می پردازیم.

برندهای معتبر موتورسیکلت
برندهای معتبر موتورسیکلت آمریکا

چگونه اعتبار یک برند را قضاوت کنیم؟

یادآوری این نکته مهم است که اگرچه یک برند به عنوان یک اصل کلی ممکن است فوق‌العاده قابل اعتماد ارزیابی شود، بدون شک مدل‌های خاصی در طول سال‌ها وجود دارند که استانداردهای قابلیت اطمینان را برآورده نکرده‌اند.

همچنین مهم است که به یاد داشته باشید که موتورسیکلت های دست دوم تحت مراقبت دارندگان قبلی بوده اند که ممکن است به درستی از موتورسیکلت  مراقبت نکرده باشند، که می تواند منجر به مشکلات ناگوار در عملکرد آن شود.

ما در صورت امکان برخی از قابل اعتمادترین موتورسیکلت ها را از مارک های منتخب خود برجسته کرده ایم و همچنین به برخی از موتورسیکلت هایی که مشکل سازتر بوده اند اشاره کرده ایم.

ما از طریق گزارش‌های مصرف‌کننده و پرسشنامه‌ها جستجو کرده‌ایم تا داده‌هایی را برای جمع‌آوری فهرست خود در اختیار ما قرار دهیم.

  • موتورسیکلت هوندا گلدوینگ

جای تعجب نیست که چهار برند بزرگ ژاپنی بر بازار از نظر قابلیت اطمینان تسلط دارند، و همچنین جای تعجب نیست که هوندا در صدر فهرست کلی باشد. در سال 1949 هوندا مدل D را عرضه کرد و طولی نکشید که این شرکت خود را به عنوان تولید کننده موتورسیکلت های قابل اعتماد و محکم معرفی کرد.

در طول سال ها، این شهرتی است که هوندا با افتخار از آن استفاده کرده است. طراحی قوی، مهندسی باکیفیت و اجزای مستحکم عوامل کلیدی هستند که موتورسیکلت های هوندا را بسیار قابل اعتماد می کنند.

هوندا با تخصص در زمینه‌های دیگر مانند موتورهای قایق، توانسته است دانش را از این بخش‌ها استخراج کند تا اطمینان حاصل کند که مهندسی موتورسیکلت آن‌ها برتر است.

هوندا گلدوینگ از سال 1975 تولید می شود و همچنان گزینه مورد علاقه برای تورهای طولانی مدت است. اگرچه از زمان آغاز به کار تغییرات قابل توجهی داشته است، اما دیده می شود که گلدوینگ ها با بیش از 150000 مایل مسافت روی موتور دیده می شوند.

پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید:
علت ریپ زدن موتورسیکلت های انژکتوری

یکی دیگر از معروف‌ترین هوندا، Super Cub 125 است. از سال 1958، این موتورسیکلت کوچک یکی از پرفروش‌ترین موتورسیکلت های تمام دوران بوده است، که به دلیل تعمیر و نگهداری بدون سروصدا و دی‌ان‌ای نیروی کار شناخته شده است.

در مطالعه گزارش‌های مصرف‌کننده، هوندا 12 درصد نرخ خرابی داشت و یکی از بالاترین رتبه‌بندی‌ها از نظر قابلیت اطمینان است.

بهترین موتورسیکلت
موتورسیکلت هوندا
  • موتورسیکلت یاماها

یاماها در مطالعه گزارش های مصرف کننده تنها با 11 درصد خرابی موتورسیکلت های 4 ساله یا کمتر، هوندا را شکست داد. با این حال، با توجه به اینکه اعتبار هوندا چقدر اعتبار دارد، ما فکر کردیم که این غیرمنصفانه است که بر اساس یک مطالعه، یاماها را در صدر فهرست قرار دهیم. همانطور که گفته شد، یاماها یک رقیب قوی برای رتبه اول است و این دو برند تقریباً قابل تعویض هستند.

مانند هوندا، یاماها برای هر وسیله نقلیه یا استفاده ای که فکرش را بکنید موتور تولید می کند. این پیشرفت و دانش تضمین می کند که آنها موتورهای موتورسیکلت محکمی را می سازند که همیشه در خط مقدم طراحی پیشرفته بوده اند.

نمونه ای از فناوری پیشرفته آنها، معرفی سیستم سوپاپ برق یاماها YPVS به موتورسیکلت های مسابقه ای خود در سال 1977 بود. این سیستم از آن زمان توسط تولید کنندگان دیگر تکرار شده است.

درست مانند هوندا، برای یافتن موتورسیکلت یاماها که مردم آن را غیرقابل اعتماد می دانند، با مشکل مواجه خواهید شد.

  • موتورسیکلت سوزوکی

سوزوکی از نظر قابلیت اطمینان در رتبه بعدی قرار دارد. طبق مطالعه Consumer Reports، آنها با هوندا با نرخ خرابی 12 درصد مطابقت دارند. سوزوکی به خاطر موتورسیکلت های ورزشی GSX-R پیشرو در کلاس خود و ماشین‌های هایابوسا، ماشین‌های با عملکرد بالا که به جزئیات کامل وابسته هستند، شهرت دارد.

سوزوکی موتورهای بسیار خوش ساختی تولید می کند که به همان اندازه که روی عملکرد متمرکز هستند قابل اعتماد هستند. در سال‌های اخیر سوزوکی کمی از محبوبیت خود کاسته شده است، اما این موضوع جای نگرانی ندارد، زیرا چهار برند بزرگ ژاپنی تمایل دارند به نوبت در مورد اینکه چه کسی سگ برتر است، قرار می‌گیرند، بنابراین دیری نمی‌گذرد که سوزوکی دوباره در صدر قرار می‌گیرد.

پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید:
طرح خرید قسطی موتور طرح ایروکس 180 سی سی

با این حال، سوزوکی وجود دارد که ممکن است بخواهید از آن اجتناب کنید. TL1000 دارای شوک عقب افتضاح ناشی از پیست مسابقه است که برای هدف مناسب نیست. بیش از حد گرم می شود و دمپر و میله های فشار را فرسایش می دهد. برای حل این مشکل، باید سیستم تعلیق عقب را تعویض کنید.

  • موتورسیکلت کاوازاکی

در مرحله بعد، ما کاوازاکی را داریم. وقتی صحبت از چهار موتورسیکلت بزرگ به میان می‌آید، بیش از هر چیز به ترجیحات شخصی و وفاداری به برند مربوط می‌شود. ژاپنی ها می دانند چگونه موتورسیکلت هایی با کیفیت بسازند که ماندگار باشند.

آنها با نرخ شکست 15٪ فرود آمدند، که باعث می شود آنها نسبت به همتایان خود در مطالعه کمی کمتر قابل اعتماد باشند. با این حال، شما با هر موتورسیکلت کاوازاکی کاملاً ایمن هستید زیرا مهندسی، طراحی و اجزای کیفی آنها با هر برند ژاپنی برابری می کند.

موتورسیکلت کاوازاکی
موتورسیکلت سوزوکی
  • موتورسیکلت هارلی

در مرحله بعد، ما موسسه ای داریم که هارلی دیویدسون است. رقابت قابل توجهی بین غول های آمریکایی و برندهای مطرح ژاپنی وجود دارد. این از زمانی وجود داشت که اولین موتورسیکلت ژاپنی تصمیم گرفت در اواخر دهه 1950 با محبوبیت هارلی رقابت کند.

این رقابت منجر به این شده است که وفادار به موتورسیکلت های ورزشی ژاپنی نسبت به V-twins آمریکایی بد دهن داشته باشند و بر روی موتورهای نشتی آنها و به طور کلی عدم اطمینان آنها تمرکز کنند.

Consumer Reports Study دو کار را انجام می دهد: اول اینکه HD دارای ضریب شکست 26 درصدی است که تایید می کند هارلی کمتر از Big Four قابل اعتماد است. دوم، ثابت می کند که آنها نسبت به سایر مارک های پیشرو قابل اعتمادتر هستند.

هارلی اخیراً تصمیم گرفته است که توجه خود را به موتورهای خنک کننده مایع معطوف کند و مشتاقانه در حال توسعه انواع جدیدی از موتورسیکلت ها است تا در کنار رزمناوهای سنتی خود حرکت کنند.

به جرات می توان گفت که نشتی های مبهم روغن مربوط به گذشته است و ریزش کمی روغن (اغلب به روانکاری زنجیر اتوماتیک بر خلاف هر چیز دیگری) هزینه ناچیزی برای موتورهایی است که به بیش از 100000 مایل به طور منظم شناخته می شوند.

پیام بگذارید

تماس با ما