انواع مختلف موتورسیکلت های هوندا

انواع موتورهای هوندا

انواع مختلف موتورهای هوندا

طی سال‌ها، هوندا ثابت کرده است که یکی از بهترین تولیدکنندگان موتورسیکلت است که می‌تواند برخی از قابل اعتمادترین ماشین‌آلات تولید انبوه شناخته شده برای بشر را تولید کند. هوندا به خاطر ساخت برخی از قابل اعتمادترین موتورسیکلت های جهان شناخته شده است که قصد داریم در این مقاله به بررسی چند موتورسیکلت هوندا بپردازیم.

انواع موتورسیکلت هوندا
موتور سیکلت های هوندا

1. هوندا هورنت 2.0
مسافت پیموده شده – 57.35 کیلومتر در لیتر

موتورسیکلت هوندا هورنت در سپتامبر 2020 عرضه شد. این موتورسیکلت هوندا هورنت در دسته موتورسیکلت های 180-200 سی سی قرار دارد. بنابراین، اگر به دنبال ترکیبی از عملکرد عالی و مسافت پیموده شده چشمگیر هستید، هوندا هورنت 2.0 یک انتخاب عالی است. این موتورسیکلت با موتور 184 سی سی قدرتی برابر با 17.27 اسب بخار در 8500 دور در دقیقه تولید می کند. این موتور با جعبه دنده 5 سرعته جفت می شود.

همچنین در بخش تعلیق اصلاح شده است، با مجموعه جلویی که دارای دوشاخه های وارونه است. قیمت آن با توجه به تورم و دلار متفاوت است و بهتر است با نمایندگی هوندا و یا فروشگاه هوندا کلیک در رابطه با قیمت آن صحبت کنید و آخرین نکته این که این موتورسیکلت مسافت پیموده شده 57.35 کیلومتر در متر را ارائه می دهد.

و اگر ظاهر و استایل موتورسیکلت برایتان مهم است، این موتورسیکلت شگفت‌انگیز در چهار رنگ زیبا عرضه می‌شود: مشکی، خاکستری مات، آبی مات و قرمز مات.

2. هوندا Dream Yuga

مسافت پیموده شده – 72 کیلومتر در لیتر

موتورسیکلت بعدی، موتورسیکلت مورد علاقه طرفداران هوندا، هوندا Dream Yuga است. این دستگاه دارای یک موتور تک سیلندر 110 سی سی است که با گیربکس 4 سرعته جفت می شود. مصرف سوخت قابل توجه 72 کیلومتر بر لیتر را ارائه می دهد. یکی دیگر از ویژگی های برجسته Dream Yuga، فناوری HET است که باعث بهبود بیشتر مسافت پیموده شده می شود.

پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید:
چگونگی عملکرد صفحه کلاچ موتورسیکلت

این موتورسیکلت در شش رنگ موجود است: مشکی، آبی، خاکستری و قرمز اسپرت.

برای خرید هوندا دریم با مشاورین ما در فروشگاه هوندا کلیک تماس بگیرید تا با خیال راحت موتورسیکلت خود را خریداری نمایید.

3. هوندا SP 125

مسافت پیموده شده – 65 کیلومتر در لیتر

هوندا SP 125 برگرفته از هوندا CB Shine SP، اولین موتورسیکلت هوندا با BS6 است. مسافت پیموده شده آن بالاتر از مصرف سوخت هوندا شاین است که 55 کیلومتر در لیتر است. در مقابل، میانگین هوندا SP 125 در هر لیتر 65 کیلومتر در لیتر است. این دستگاه دارای تجهیزات و ظاهر برتر بیشتری است. موتور 125 سی سی همان است که در درخشش CB یافت می شود، با دو نوع برای انتخاب – ترمز دیسکی و ترمز درام.

موتورسیکلت های برند هوندا
انواع موتورسیکلت های معروف هوندا

4. هوندا دریم نئو

مسافت پیموده شده – 74 کیلومتر در لیتر

چهارمین مورد در لیست موتورسیکلت های هوندا که از مصرف سوخت هوندا شاین پیشی می گیرد، هوندا دریم نئو است. این موتورسیکلت با موتور 110 سی سی سوخت رسانی می کند و مسافت پیموده شده بسیار بالایی دارد. مسافت پیموده شده هوندا دریم نئو در هر لیتر 74 کیلومتر در لیتر است.

در اینجا ویژگی های برتر هوندا دریم نئو وجود دارد که آن را به بهترین انتخاب مصرف کنندگان برای موتورسیکلت تبدیل می کند:

  • جذابیت بصری عالی
  • قابلیت اطمینان
  • راحتی
  • خدمات عالی
  • ارزش عالی برای پول

همچنین، به دلیل محدوده قیمت پایین آن، Dream Neo یک انتخاب عالی برای کسانی است که به دنبال موتورسیکلت های مقرون به صرفه هستند.

5. هوندا CD 110

پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید:
رینگ موتور سیکلت هوندا

مسافت پیموده شده – 74 کیلومتر در لیتر

وقتی صحبت از موتورسیکلت های مقرون به صرفه و همراه با بهترین مسافت پیموده شده می شود، هیچ چیز نمی تواند هوندا CD را شکست دهد. این دستگاه که موتور 110 سی سی را با Dream Neo و Livo به اشتراک می گذارد، صرفه جویی در مصرف سوخت 74 کیلومتر بر لیتر را ارائه می دهد. 65248 تا روپیه 74999. و این همه چیز درمورد آن نیست، در اینجا برخی از مشخصات هوندا CD 110 وجود دارد که آن را از دیگر موتورها متمایز می کند:

  • نوع ترمز سیستم ترمز ترکیبی
  • سرعت سنج آنالوگ
  • کیلومتر شمار آنالوگ
  • نشانگر سوخت

هزینه برای این موتور سیکلت می تواند بالاتر باشد.

موتورسیکلت های هوندا به دلیل قابلیت اطمینان و دوام خود شناخته شده اند. بنابراین، اگر می خواهید برای رفت و آمد به دفتر یا سفرهای تعطیلات آخر هفته خود موتورسیکلت داشته باشید، به سراغ هوندا بروید.

موتورسیکلت هوندا
بهترین قیمت موتورسیکلت هوندا

نگران نوع و قیمت موتورسیکلت خود هستید؟

اگر به دنبال یک خرید راحت و بی دردسر هستید، موتورسیکلت های هوندا همیشه حرف اول را در بازار میزنند و برای گروه های سنی نوجوان، جوان و حتی میانسال هم مناسب می باشند. شما می توانید با فروشگاه هوندا کلیک تماس بگیرید تا بهترین راهنمایی ها را در خصوص قیمت و نوع موتورسیکلت خود دریافت کنید و یا سایر مقالات موجود در وب سایت را مطالعه نمایید.

پیام بگذارید

تماس با ما