مسافت پیموده شده موتور سیکلت هوندا چقدر است؟

موتور سیکلت هوندا

مسافت پیموده شده برای موتور سیکلت هوندا چقدر است؟

بازار کارکرده هوندا را پس از 50000 مایل مسافت پیموده شده می داند. میزان مسافت پیموده شده هوندا در طول عمر آن اهمیت چندانی ندارد – توجه به ذخیره سازی، عادت های سواری و فرکانس خدمات تاثیر بیشتری بر طول عمر آن خواهد داشت.

طول عمر یک موتورسیکلت بیشتر از اندازه گیری کیلومترشمار به عملکرد کلی موتور بستگی دارد. اما در مورد موتورسیکلت هوندا، اینکه دوچرخه با مسافت پیموده شده بالا در نظر گرفته شود یا نه، بستگی به نوع دوچرخه دارد.

به عنوان مثال، دوچرخه‌های توری مانند گلدوینگ برای مدت طولانی‌تری نسبت به دوچرخه‌های اسپرت هوندا سخت سوار در نظر گرفته می‌شوند، در درجه اول اگر صاحبش از آن برای بدلکاری استفاده کرده باشد.

عموماً فرض بر این است که موتورهای با جابجایی زیاد مجبور نیستند به همان اندازه کار کنند. یک موتورسیکلت هوندا با موتور شش سیلندر 1850 سی سی نسبت به سایه 750 سی سی راحت تر به فروش می رسد، زیرا بازار فرض می کند که مالک قبلی سایه خود را بیشتر به حد خود رسانده است.

با این حال، حقیقت این است که هر هوندا اگر به اندازه کافی نگهداری شود و با احترام رفتار شود، می‌تواند عمر طولانی داشته باشد. به خاطر داشته باشید که هوندا یکی از متنوع ترین خط تولیدها را در بازار موتور دارد.

موتور سیکلت هوندا
مسافت موتورهای اسپرت هوندا

مسافت موتورهای اسپرت هوندا

دوچرخه‌های اسپرت دست دوم هوندا، به‌ویژه، پس از طی تنها 25000 مایل، مسافت پیموده‌شده در نظر گرفته می‌شوند، زیرا بازار فرض می‌کند که آنها با حداکثر سرعت در محدوده‌های متوسط، حرکت کرده اند.

با این حال، این فرض ناعادلانه است و بهترین راه برای قضاوت در مورد میزان عمر یک دوچرخه اسپرت هوندا این است که از مالک قبلی در مورد عادات سواری خود سؤال کنید. هوندا همچنین طیف گسترده ای از قیمت ها را ارائه می دهد.

پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید:
موتورسیکلت Honda CB750

اگرچه تیم مهندس هوندا توجه زیادی به توسعه همه مدل‌های خود دارند، یک هوندا با قیمت پایین‌تر زودتر از یک دوچرخه گران‌قیمت در طیف موتوری هوندا، مسافت پیموده‌شده بالا در نظر گرفته می‌شود.

واقعیت این است که موتورسیکلت‌های هوندا که به خوبی نگهداری می‌شوند و در شرایط ایده‌آل نگهداری می‌شدند و به طور منظم سرویس می‌شدند و سوار می‌شدند، از اتومبیل‌ها نیز بیشتر عمر می‌کردند و می‌توانند ادامه دهند.

موتورسیکلت‌های هوندا برای مدت طولانی دوام می‌آورند و از نقطه‌ای که مسافت پیموده‌شده در نظر گرفته می‌شوند، عمر می‌کنند.

آیا موتورسیکلت های هوندا به راحتی زنگ می زنند؟

موتورسیکلت های هوندا به سرعت هر موتورسیکلتی که در معرض نمک های جاده یا شرایط آب و هوایی خورنده مانند باران، رطوبت، رطوبت، برف، برف و برف قرار می گیرد، زنگ می زند. نگهداری، تمیز کردن و خشک کردن هوندا دو بار در ماه به جلوگیری از ایجاد زنگ زدگی کمک می کند.

کاش می‌توانستم بگویم که یک برند موتورسیکلت وجود دارد که در شرایط ذکر شده در بالا مستعد زنگ زدگی نیست، اما اینطور نیست.

زنگ اکسیداسیون آهن است و بنابراین هر آلیاژ حاوی آهن مستعد زنگ زدگی است. اکثر فلزات دیگر مستعد ابتلا به انواع مشابهی از خوردگی هستند، حتی اگر زنگ نزنند.

تنها راه طبیعی برای جلوگیری از ایجاد زنگ زدگی در موتورسیکلت هوندا، به حداقل رساندن قرار گرفتن در معرض نمک، مواد شیمیایی و رطوبت است.

موتور هوندا
آیا موتورسیکلت های هوندا به راحتی زنگ می زنند؟

آیا نگهداری موتورسیکلت های هوندا گران است؟

هوندا برخی از آسان‌ترین و ارزان‌ترین موتورسیکلت‌ها را برای نگهداری می‌سازد. هزینه مالکیت یک موتور سیکلت هوندا کمتر از بسیاری از رقبای آن است. نمایندگی ها و مراکز خدمات هوندا گسترده هستند و نگهداری دوچرخه خود را در حین تور آسان می کنند. آنها همچنین یکی از پاسخگوترین مارک ها در مورد فراخوان و ارتقا هستند.

البته به خاطر داشته باشید – نگهداری موتورسیکلت ها در برخی موارد ممکن است گران تر از خودروها باشد.

پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید:
خالی کردن دنده موتورسیکلت به چه معناست؟

چرا نگهداری موتورسیکلت از خودرو گران‌تر است؟

موتورسیکلت ها به دلیل ظرفیت روغن پایین تر و طراحی ساده تر موتور، به سرویس و نگهداری مکرر هنگ نیاز دارند.

با این حال، نوع دوچرخه تعیین می کند که تعمیر و نگهداری و سرویس گران و مکرر چقدر خواهد بود و هوندا هر نوع موتورسیکلتی را زیر نور خورشید می سازد.

نحوه سوار شدن شما نیز یک عامل است. به عنوان مثال، اگر مایل ها را به سرعت بسته بندی کنید، به عنوان مثال، روغن خود را بیشتر تعویض می کنید.

نکاتی برای دوام بیشتر موتورسیکلت هوندا:

  1. هوندا خود را به درستی و دور از عناصر خورنده در صورت عدم استفاده نگهداری کنید
  2. به محض دریافت هوندا خود را طبق دفترچه راهنمای مالک نگهداری کنید.
  3. موتور موتور سیکلت هوندا خود را طبق دستورالعمل های هوندا خراب کنید.
  4. در طول هر سواری هوندای خود را قرمز نکنید.
  5. موتور سیکلت هوندا خود را به تدریج شتاب دهید و متوقف کنید.
  6. سرویس های منظم و تعویض روغن و مایعات را مطابق با مشخصات هوندا انجام دهید.
  7. از ارتقاء و قطعات جایگزین با کیفیت بالا استفاده کنید.
  8. از کلاچ موتور سیکلت هوندا خود سوء استفاده نکنید. در هنگام تعویض به راحتی روی گیربکس حرکت کنید.
  9. موتورسیکلت هوندا خود را تمیز، روغن کاری و محافظت شده نگه دارید.
  10. موتورسیکلت هوندا خود را به طور منظم و مسئولانه سوار کنید.
دوام بیشتر موتورسیکلت هوندا
نکاتی درمورد موتور هوندا

موتورهای موتور سیکلت هوندا چقدر عمر می کنند؟

اگر موتور سیکلت به طور محافظه کارانه رانده شود، دور از عناصر خورنده نگهداری شود و طبق دستورالعمل های هوندا سرویس شود، انتظار می رود یک موتور موتور سیکلت هوندا بیش از 150000 مایل دوام بیاورد.

برخی از هونداها 30 سال است که در جاده ها بوده اند و بیش از 300000 مایل را طی کرده اند که تا به حال مشکل داشته اند.

پیام بگذارید

تماس با ما