خرید موتور سیکلت اقساطی از هوندا اورجینال

خرید موتور سیکلت اقساطی

برای افرادی که به دنبال تجربه هیجان انگیز می‌باشند، خرید موتورسیکلت یکی از بهترین کارها محسوب می‌شود. اما در بسیاری از موارد، قیمت بالای موتورسیکلت‌ها می‌تواند برای بسیاری از علاقمندان به این وسیله نقلیه، مانعی جدی برای خرید آن ها باشد. اما چگونه می‌توان به خریداران این امکان را داد که به سادگی موتور سیکلت‌های مورد علاقه خود را با اقساط مناسب خریداری کنند؟ خرید موتور سیکلت اقساطی از هوندا اورجینال امکان پذیر است. در ادامه طرح های تحویل فوری موتور سیکلت با شرایط اقساطی را مشاهده می کنید.

خرید اقساطی موتور طرح ایروکس

تحویل فوری موتور سیکلت طرح ایروکس 180 سی سی با پرداخت ۹میلیون تومان پیش پرداخت، الباقی ۷فقره چک ماه به ماه با مبلغ هر چک ۱۴،۲۸۶،۰۰۰ (مبلغ کل ۱۰۹,۰۰۰,۰۰۰).

موتور ریموت و کیلس استارت، موتور abs و سیستم خنک کنندگی: هوا خنک از آپشن های این موتور می باشند.

برای ثبت نام در طرح تحویل فوری موتور سیکلت طرح ایروکس 180 سی سی با شماره موبایل ۰۹۱۲۰۰۸۴۷۶۷ (آقای توفیقی) از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب تماس حاصل فرمایید.

امروزه پیدا کردن موتور سیکلت با کیفیت بالا و قیمت مناسب امری چالش‌برانگیز است. با این حال، طرح ایروکس 180 سی سی یکی از گزینه‌های متمایز و شگفت‌انگیز است که می‌تواند نیازهای شما را برآورده کند. این موتور سیکلت با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد، قابلیت تحویل فوری و گزینه‌های پرداخت متنوع، به عنوان یکی از برترین انتخاب‌ها در بازار موتورسیکلت‌ها به شمار می‌رود.

پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید:
چگونگی عیب یابی موتورسیکلت

پیام بگذارید

تماس با ما