هوندا یونیکورن

هوندا یونیکورن (Honda Unicorn‎)

این مطلب صرفا برای آشنایی شما با این موتور آماده شده است. هوندا یونیکورن (Honda Unicorn‎) در فروشگاه هوندا اورجینال موجود نیست. برای مشاهده موتورهای موجود به صفحه محصولات سایت هوندا اورجینال مراجعه نمایید.

موتور سیکلت هوندا یونیکورن یک موتور با میزان مصرف سوخت مناسب است که در یک نسخه و 4 رنگ موجود است. قیمت یونیکورن از 1،09،678 روپیه در هند شروع می‌شود. هوندا یونیکورن دارای موتور 162.7 سی سی BS6 است که توان 12.73 اسب بخار و گشتاور 14 نیوتن-متر تولید می‌کند. با ترمز دیسکی جلو و عقب، هوندا یونیکورن با سیستم ترمز ABS (ضد قفل) ارائه می‌شود. وزن این موتور سیکلت یونیکورن 140 کیلوگرم است و ظرفیت مخزن سوخت آن 13 لیتر است. هوندا یونیکورن BS6 یک موتور سیکلت شهری است که در دسته 150-180 سی سی رقابت می‌کند. گزینه‌های رنگ شامل مشکی، قرمز و خاکستری است. مخزن سوخت دارای یک لوگوی کروم است که به طرح کلی ظرافت می‌بخشد.

ویژگی مقدار
ظرفیت موتور 162.7 سی‌سی
میزان مصرف سوخت 50 کیلومتر در هر لیتر
نوع گیربکس دستی 5 سرعته
وزن خالص 140 کیلوگرم
ظرفیت مخزن سوخت 13 لیتر
ارتفاع صندلی 798 میلی‌متر
پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید:
لوازم یدکی موتورسیکلت را بشناسیم.

2 نظرات

  • ساسان

    1 آبان 1402 - 7:46 ب.ظ

    صنعت در دنیا دنبال کارگر ارزونه که در اسیا این گزینه بیشتره از افریقا و مسلما از یک ساعت کاسیو توقع یکسان هست ولی بهترین در تایلند ساخته میشه و خودرو هیوندا کره از هند بهتره و نهایت موتورسیکلت هوندا نمونه های مونتاژ تایلند از مالزی و ویتنام و هند بهتر دراومده.از ادمین عزیز درخواست دارم یک مقاله در این رابطه ارائه بده و اینکه گفته من صحت داره یا خیر یعنی هوندا مهم نیست ساخت(مونتاژ) کجا باشه؟؟؟

    • ادمین هوندا اورجینال

      2 آبان 1402 - 6:13 ق.ظ

      سلام دوست عزیز.
      ممنون از نظر شما. به زودی مقاله‌ای در این رابطه در سایت هوندا اورجینال منتشر خواهد شد.

پیام بگذارید

تماس با ما