برای اطلاع از قیمت روز موتور مورد نظر با شماره : ۰۹۱۲۰۰۸۴۷۶۷ (آقای توفیقی) تماس حاصل فرمایید.

لیست قیمت موتور سیکلت هوندا در نمایندگی هوندا اورجینال

قیمت از نکات مهم در هنگام خرید هر وسیله‌ای اعم از وسیله نقلیه ار جمله موتور سیکلت می باشد. کسانی که به موتورسواری علاقه دارند یا به عنوان وسیله نقلیه از آن استفاده می کنند، بنابر نیاز خود موتوری متناسب با بودجه خود خریداری می کنند. مثلا فردی که موتور مسابقه می خواهد پس باید هزینه بالاتری بپردازد و همچنین مدل ها پایین قیمت کمتری نسبت به مدل های بالاتر آن دارد. البته موتورهای کارکرده و دست دوم نیز وجود دارند که قیمت پایین تری دارند و برای افرادی که بودجه زیادی ندارند مناسب می باشند.

برای اطلاع از قیمت روز موتور با شماره : ۰۹۱۲۰۰۸۴۷۶۷ (آقای توفیقی) تماس حاصل فرمایید.

نکات مهم در خرید موتورسیکلت

لیست قیمت موتور سیکلت هوندا در نمایندگی هوندا اورجینال
لیست قیمت موتور سیکلت هوندا در نمایندگی هوندا اورجینال

برای خرید موتورسیکلت باید نکاتی را رعایت کرد در ادامه به چند مورد می پردازیم.

قیمت

قیمت موتورسیکلت برای برخی افراد بسیار مهم است و دوست دارند  موتوری بخرند که در کنار داشتن آپشن های جدید قیمت خوبی تیز داشته باشد. البته این فکر کمی تخیلی است. هر چقدر موتورسیکلت پیشرفته تر باشد و آپشن های جدیدتری داشته باشد در نتیجه از قیمت بالایی نیز برخوردار است.

ایمنی

لیست قیمت موتور سیکلت هوندا در نمایندگی هوندا اورجینال

ایمنی موتور نیز بر قیمت موتورسیکلت تاثیر دارد. محصولات هوندا و برندهای دیگر به صورت کپی در بازار وجود دارند که ایمنی بالایی نسبت به اورجینال خود ندارند و قطعات از کیفیت خوبی برخوردار نیستند.

در هنگام خرید تحقیق کنید.

تحقیق کردن در هر خریدی باید صورت گیرد. امروزه به صورت اینترنتی نیز موتورسیکلت به فروش می رسد و قیمت کمتری نسبت به فروشگاه های موتورسیکلت در سطح شهر دارند. این فروشگاه به دلیل فروش اینترنتی که دارند با سود کم محصولات خود را به فروش می رسانند و شما می توانید با تحقیقی کامل موتورسیکلت مناسب را بت قیمت مناسب خریداری کنید.

قدرت

هر چقدر قدرت و شتاب یک موتورسیکلت بیشتر باشد قیمت بالایی نیز دارد. اگر اولین بار است که اقدام به خرید موتورسیکلت کرده اید موتورسیکلتی سبک با قیمت مناسب خریداری نمایید. قدرت بالا برای افراد مبتدی که سابقه موتورسواری ندارند ممکن است مشکل ایجاد کند.

انواع مختلف سیکلت هوندا

هوندا کلیک از فروشگاه های معتبر در زمینه فروش موتورسیکلت و انواع وسایل یدکی و جانبی موتورسیکلت می باشد که با قیمتی مناسب برترین مدل های برند هوندا را به صورت اصل به فروش می رساند. در ادامه به چند مدل از موتورسیکلت های هوندا در این فروشگاه خواهیم پرداخت.

پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید:
موتورهای کم مصرف و کم استهلاک هوندا

هوندا مدل کلیک ۱۲۵ سی سی

لیست قیمت موتور سیکلت هوندا در نمایندگی هوندا اورجینال

هوندا کلیک از مدل های پرطرفدار شرکت هوندا ژاپن می باشد. این موتورسیکلت تک سیلندر، چهارزمانه و دو سوپاپ می باشد. حداکثر توان قدرت این مدل ۱۲.۸ اسب بخار و گشتاور آن ۱۳.۴ است. گیربکس cvt اتومات دارد. ترمز جلو هوندا کلیک دیسکی و ترمز عقب آن کاسه ای می باشد.

تعلیق جلو موتور تلسکوپی و در عقب تک کمک فنر دارد. ظرفیت باک هوندا کلیک ۵.۵ لیتر می باشد. قیمت موتور هوندا کلیک بسیار بالاست و در فروشگاه هایمان با قیمت متفاوت به فروش می رسد.

هوندا مدل جینیو

حجم انجین موتورسیکلت هوندا جینیو ۱۵۰ سی سی می باشد. تک سیلندر، چهار زمانه و دو سوپاپه می باشد. حداکثر توان آن ۱۲.۸ اسب بخار است و حداکثر گشتاور این مدل ۱۳.۴ نیوتن بر متر می باشد.

دارای گیربکس cvt اتومات می باشد. با استارت روشن می شود. ترمز جلو موتور هوندا مدل جینیو دیسکی و ترمز عقب آن کاسه ای است. ظرفیت باک این موتورسیکلت ۵.۵ لیتر می باشد.

هوندا ADV150

از موتورسیکلت های پرفروش دیگر در فروشگاه هوندا کلیک،هوندا ADV150 می باشد که حجم انجین آن ۱۵۰ سی سی می باشد. تک سیلندر، چهار زمانه و دو سوپاپه است. نوع استارت این موتورسیکلت برقی است و حداکثر توان آن ۱۴.۷ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۳.۸ نیوتن بر متر می باشد.

ترمز جلو و عقب موتورسیکلت دیسکی است. تعلیق جلو تلسکوپی است و در قسمت عقب دو کمک فنر دارد. ظرفیت باک موتور سیکلت هوندا ADV 150 ۸ لیتر می باشد و در هر ۱۰۰ کیلومتر ۱.۵ لیتر بنزین می سوزاند. کلاچ و جعبه دنده آن از نوع اتوماتیک می باشد و پنج دنده می باشد.

هوندا PCX 160

لیست قیمت موتور سیکلت هوندا در نمایندگی هوندا اورجینال

این مدل جزو تازه ترین محصولات شرکت هوندا می باشد که قدرت و شتاب بیشتری از هوندا کلیک دارد و قیمت آن نیز نسبت به کلیک بیشتر است. پس قیمت موتور با کیفیت، قدرت و شتاب رابطه مستقیمی دارد و هر چقدر این سه گزینه بهتر باشند پس قیمت فروش آن نیز بیشتر است.

حجم انجین موتور ۱۶۰ سی سی می باشد.تک سیلندر، چهار سوپاپ هوشمند دارد. نوع استارت این موتور برقی، استارتی (قابلیت استارت بدون چرخاندن کلید) است. حداکثر گشتاور آن ۱۱.۱ نیوتن بر متر می باشد. ترمز جلو و عقب PCX دیسکی است. تعلیق جلو موتور تلسکوپی و در قسمت عقب تلسکوپی روغنی است. ظرفیت باک آن ۶ لیتر می باشد.

پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید:
مقایسه موتورهای بنلی و هوندا

این موتور برای افرادی که بودجه زیادی برای موتورسیکلت می خواهند صرف کنند مناسب است‌.

هوندا اسکوپی ۱۱۰

هوندا اسکوپی ۱۰۹ سی سی می باشد و تک سیلندر، چهار زمانه و دو سوپاپه می باشد. حداکثر توان آن ۸ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۹ نیوتن بر متر می باشد. ترمز جلو موتور دیسکی و ترمز عقب کاسه ای است. ظرفیت باک هوندا اسکوپی ۱۱۰، ۴ لیتر می باشد.

هوندا مدل گلکسی SF180

لیست قیمت موتور سیکلت هوندا در نمایندگی هوندا اورجینال

حجم انجین معادل ۱۵۰ سی سی است و تک سیلندر، چهار زمانه و دو سوپاپ می باشد. حداکثر توان ۱۲.۸ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۳.۴ نیوتن متر می باشد. ترمز جلو دیسکی و در قسمت عقب ترمز کاسه نصب شده است. ظرفیت باک این موتورسیکلت ۵.۵ لیتر می باشد.

هوندا crf250

حجم انجین این موتورسیکلت از برند هوندا ۲۴۹ سی سی می باشد و تک سیلندر، چهار زمانه و چهار سوپاپ می باشد. حداکثر توان موتورسیکلت ۲۲.۵۸ اسب بخار می باشد. ترمز جلو دیسکی ۲۵۶ میلیمتر ضد قفل است و همچنین ترمز عقب آن دیسک تکی ۲۲۰ میلیمتر ضد قفل می باشد. ظرفیت باک موتور هوندا crf 250،  تقریبا 7.8 لیتر می باشد و جعبه دنده ۶ سرعته دارد. در هر ۱۰۰ کیلومتر ۳.۰۶ لیتر سوخت مصرف می کند.

مزایای موتورسیکلت نسبت به دیگر وسایل نقلیه

مزایای موتورسیکلت نسبت به دیگر وسایل نقلیه

در ترافیک ها به راحتی می توان حرکت کند. موتورسیکلت ها کوچکتر و پر سرعت می باشند و مناسب برای کوچه های باریک و تنگ  می باشند و از کنار ماشین ها در ترافیک عبور می کنند. به راحتی می توان موتورسیکلت را پارک کرد و نیاز به جای زیادی ندارد.

در این مقاله به برخی از موارد مهم که در قیمت موتور تاثیر دارند اشاره کردیم و به چند نمونه از موتورسیکلت های موجود در فروشگاه هوندا کلیک پرداختیم. امیدواریم بتوانید با استفاده از این مطلب و مراجعه به سایت فروشگاه خرید مطمئن داشته باشید. لازم به ذکر است تمامی محصولات فروشگاه اینترنتی هوندا کلیک دارای ضمانت نامه و گارانتی می باشند. البته باید گفت قطعاتی همانند فیلتر، لاستیک و ‌‌‌… جزو ضمانت نامه محسوب نمی شوند.

2 نظرات

  • سعید

    12 تیر 1402 - 3:52 ب.ظ

    این پیام و وبلاگ بسیار بسیار عالی

  • آدرینا حیاتی

    26 مرداد 1402 - 9:15 ب.ظ

    خرید موتور سیکلت می‌تواند تجربه‌ای هیجان‌انگیز و آموزنده باشد. در هنگام انتخاب موتور سیکلت، دست به دست هم می‌دهیم. نیازهای خود را بررسی کنید، امنیت و قیمت را از چند مکان مقایسه کنید و با اطمینان سوار شوید. لذت ببرید و معیشت خود را تکمیل کنید.

پیام بگذارید

تماس با ما