چگونه موتور هوندا اورجینال بخریم؟

خرید موتور هوندا اورجینال

چگونه موتور هوندا اصل بخریم؟

خرید موتور هوندا اورجینال کمی سخت است و امروزه نمونه های چینی آن وارد بازار ایران شده اند که  تفاوت زیادی با مدل های اصل ندارند. در ایران نمونه های کپی برند هوندا بسیار است و اکثر شرکت ها چینی آن را به قیمت اصل و اورجینال به فروش می رسانند.

هوندا کلیک از فروشگاه های اینترنتی موتورسیکلت در ایران می باشد و شما می توانید محصولاتی اصل و با کیفیت را از این فروشگاه خریداری کنید. با هوندا کلیک همراه باشید تا نحوه اصل بودن موتورسیکلت هوندا را یاد بگیرید و خریدی مطمئن داشته باشید‌.

خرید موتور هوندا اورجینال

کمپانی هوندا برند ژاپنی است که توسط سوئیشیرو هوندا تاسیس شده است. وی در ابتدا رینگ و پیستون شرکت تویوتا را تولید می کرد و کم کم به سمت تولید موتورسیکلت و بعد از خودرو پرداخت. امروزه موتورسیکلت ها و خودروهای کمپانی هوندا بسیار پرطرفدار می باشند. البته برندهای دیگری چون سوزوکی، کاوازاکی و یاماها نیز در تولید موتورسیکلت فعالیت دارند که برخی از تولیدات آنها نیز پرطرفدار می باشد و از رقبای اصلی شرکت هوندا می باشند.

شرکت هوندا از با سابقه ترین شرکت های تولید کننده موتورسیکلت می باشد که تولیدات خود را با تکنولوزی های روز دنیا همسو کرده است و برخی از موتورها دارای آپشن های چون استارت برقی، وایرلس و … می باشند که بی نظیر هستند.

کمپانی هوندا در ساخت انواع موتور نقش دارد و می توان گفت در تولید انواع موتورهای مسابقه، موتورهای شهری، موتورهای آفرود، موتورهای تریل و … توانایی بالایی داشته و توانسته نظر هر نوع تفکر و قشری را به خود جلب کند‌.

مزایای خرید موتورسیکلت هوندا اورجینال

در ابتدا می خواهیم ببینیم خرید موتورسیکلت هوندا اورجینال چه مزایایی دارد و به چه منظور می توان استفاده نمود.

صرفه جویی در سوخت

موتورسیکلت ها برای صرفه جویی در مصرف بنزین مناسب می باشند. البته موتورهای جدید سرعت بالاتری دارند و در نتیجه سوخت بیشتری نیز استفاده می کنند.

دسترسی سریع

موتورسیکلت ها به راحتی در ترافیک و … تردد می کنند و در اسرع وقت سفارش را به دست مشتری ها می رسانند به همبن منظور از پیک های موتوری در فست فودها، رستوران ها و …. استفاده می شود.

آسان و کم هزینه

رانندگی با موتورسیکلت بسیار آسان است و همچنین نسبت به خودرو قیمت کمتری دارد. افرادی که توانایی خرید خودرو را ندارند با موتورسیکلت رفت و آمد می کنند.

روش های تشخیص و خرید موتورسیکلت هوندا اورجینال

هونداهای ژاپنی را در ابتدا می توان با شماره سریال شاسی  VIN یا JH2 تشخیص داد‌. شماره سریال شاسی اولین کاری است که در ابتدا خرید محصول اورجینال هوندا باید به آن دقت کرد. VIN یک سری اعداد را شامل می شود که در هر وسیله نقلیه ای نظیر خودرو، موتورسیکلت، کامیون و ‌…‌ باید درج شده باشد‌.

پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید:
انواع موتورسیکلت های آفرود

در موتورسیکلت هوندا اصل علامت هوندا بر روی سیلندر وجود دارد. در صورتی که در مدل های کپی این علامت دیده نمی شود. همچنین بر روی قاب هندل نیز آ هوندا دیده می شود‌.

قطعات فلزی، آلومینیومی و پلاستیکی که در موتورهای برند هوندا استفاده شده است از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. در صورتی در موتورسیکلت ها تقلبی قطعات کیفیت مطلوب را ندارند.

نکات مهم در خرید موتورسیکلت هوندا اورجینال

از مکان مناسب خرید کنید.

باید به مکانی که می خواهید از آن موتورسیکلت بخرید توجه کنید. اصولا فروشگاه های اینترنتی عرضه کننده موتورسیکلت و لوازم جانبی، محصولات خود را با قیمتی کمی ارائه می دهند و شما در ابتدا با بررسی کامل خرید خود را انجام دهید.

به ضمانت نامه آن توجه داشته باشید.

موتورسیکلت ها دارای ضمانت نامه می باشند و در صورتی که موتورسیکلت شما مشکلی داشت می توانید آن را مرجوع کنید. همچنین در صورت خرابی قطعات بدون پرداخت هیچ هزینه ای توسط نمایندگی آن قطعه جایگزین خواهد شد‌.

موتورسیکلت های کمپانی هوندا ضمانت نامه ای یک تا سه ساله دارند و مسافت آن ها نامحدود در نظر گرفته شده‌است. یعنی هر مسافتی که رفته باشید در صورت مشکل در موتورسیکلت می توانید از ضمانت نامه استفاده کنید.

لاستیک، ترمز، فیلتر و … در ضمانت نامه قید نشده اند و این لوازم در صورت خرابی باید توسط خود مالک تعویض گردد.

قبل از خرید قیمت ها را بررسی نمایید.

قیمت های موتورسیکلت را در سایت ها بیابید و منصف ترین آنها را برای خرید انتخاب کنید. این کار به شما کمک می کند تا در خرید موتورسیکلت هوندا اورجینال مشکلی ایجاد نشود و شما با آگاهی کامل خرید خود را انجام دهید.

 

چگونگی تشخیص هوندا کلیک اورجینال

هوندا کلیک از مدل های پرطرفدار شرکت هوندا می باشد که در تایلند تولید شده است. البته در ابتدا در چین طرح اولیه تولید و روانه بازار شده است. این موتور در دسته اسکوتر ها قرار دارد و در شهر رفت و آمد با آن مجاز می باشد. سوخت آن بنزین می باشد و برای تردد روزانه مناسب هستند.

هندا کلیک و هندا واریو دو مدل هوندا می باشند که هندا کلیک در تایلند و هوندا واریو در اندونزی تولید شده اند و فقط تفاوت آنها در رنگ بندی آنهاست.

پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید:
آشنایی با زنجیر تایم موتور سیکلت

از جمله ویژگی های مهم هوندا کلیک می توان به موارد زیر اشاره داشت.

دارای سیستم تعلیق موتور جلو تلسکوپی

سیستم تعلیق موتور عقبی آن تک کمک فنر

رینگ های موتور اسپرت آلومینیومی

صفحه پشت آمپر آنالوگ دیجیتال

یک سیلندر دو سوپاپه انژکتوری

حجم موتور ۱۵۰ سی سی

توانایی تولید نیرو ۱۶.۷ اسب بخار

حداکثر گشتاور ۱۲.۸ نیوتن

برای تشخیص این محصول با کپی آن باید به آرم هوندا بر روی سیلندر و قاب هندل توجه داشت.

کلمه VIN بر روی شاسی موتورسیکلت در تشخیص اورجینال بودت محصول نقش دارد. در همه وسایل نقلیه شماره سریال بر روی شاسی درج شده است.

همانطور که در ابتدا نیز گفته جنس قطعات نیز مهم است و در صورت ضعیف بودن جنس قطعات می توان به تقلبی بودن هوندا کلیک پی برد.

رعایت نکات ایمنی

رعایت نکات ایمنی در هر کاری لازم است و چه بسا در موتورسواری احتیاط و رعایت اصول امری اساسی می باشد. در هنگام موتورسواری حتما از کلاه کاسکت استفاده کنید. کلاه کاسکت ها از سر، پیشانی و فک ها محافظت می کنند و در صورت بروز تصادف صدمه کمتری به سر وارد خواهد شد.

در پیست های مسابقه که ملزم سرعت و شتاب بالاست حتما از لباس ها مخصوص استفاده کنید تا در اثر سانحه مشکلی ایجاد نشود.

قبل از خرید موتورسیکلت به دنبال اخذ گواهی نامه موتورسیکلت باشید. خرید موتورسیکلت کار آسانی است ولی هنگامی که به درستی استفاده از آن را فرا نگرفته باشید ممکن است حادثه ساز باشد‌.

بیمه کردن وسیله نقلیه نیز بسیار مهم است و بایدبه آن توجه کرد.

برای عمر طولانی تر موتورسیکلت خود می توانید در زمان های مشخص شده روغن موتور آن را تعویض کنید و همچنین زنجیر چرخ، باد لاستیک و … را نیز مکررا بررسی نمایید.

هوندا کلیک از فروشگاه های عرضه کننده انواع موتورسیکلت ها کمپانی هوندا می باشد و برای خرید موتورسیکلت هوندا اورجینال توصیه می کنیم به سایت هوندا کلیک مراجعه کنید. هوندا کلیک به جز فروش موتورسیکلت در فروش روغن موتور، لوازم جانبی مثل لاستیک، فرمان، چراغ و … نیز فعالیت دارد. در این فروشگاه می توانید محصول خود ارزان‌تر از سایت ها دیگر خریداری کنید و با مشاوره گرفتن از هوندا کلیک انتخابی درست و ماندگار داشته باشید.

تمامی محصولات این فروشگاه دارای ضمانت نامه می باشند و در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید با متخصصین هوندا کلیک صحبت نمایید.

پیام بگذارید

تماس با ما