مشخصات موتورسیکلت هوندا فورزا Forza 350

مشخصات موتورسیکلت هوندا فورزا Forza 350

مشخصات موتورسیکلت هوندا فورزا Forza 350

Forza 350 یک اسکوتر ورزشی GT است که عملکردی قوی دارد و با داشتن سیستم HSTC به شما اطمینان می دهد تا یک رانندگی عالی را با بازدهی سوخت عالی به شکل ساده را تجربه کنید. سیستم اتصال به گوشی هوشمند این موتور هوندا نیز از دیگر موارد خاص آن است که می تواند لذت رانندگی بی دغدغه را به شما هدیه دهد. در ادامه ما توضیحات مفصلی در مورد مشخصات موتورسیکلت هوندا فورزا 350 برای شما آماده کرده ایم این مقاله از هوندا اورجینال را از دست ندهید.

Forza 350

به طور کلی مشخصات موتور هوندا فورزا به شرح زیر است:

  • سبک بودن
  • پیچیدگی در طراحی و کارکرد
  • موتور و عملکرد
  • قابل استفاده در خارج از شهر
  • تکنولوژی سوارکاری
  • هوندا فورزا 350 دارای پله با مدلی زیبا
  • چراغ‌های جلو و چراغ‌های راهنمای جلو زیبا

یک سبک جدید و زیبا و به روز که در کنار سرعت بالا، زیبایی چشم گیری نیز دارد. نمای جلو، چراغ‌های LED و چراغ‌های عقب بازسازی‌شده – با الهام از دوچرخه‌های بزرگ از Forza 750 – ترکیبی شیک، مدیریت جریان هوا برای کاهش فشار برگشتی راننده در سرعت، و افزایش راحتی، از جمله چشم نوازی های این موتورسیکلت فوق العاده هستند. داشتن صفحه نمایش الکتریکی به شما این امکان را می دهد تا با لمس یک دکمه حفاظت راننده از باد و نسیم را انتخاب و از اذیت شدن خود در هنگام رانندگی جلوگیری کنید.

قدرت و گشتاور موتورسیکلت هوندا فورزا Forza 350 

SOHC، موتور تزریق سوخت 4 ولت، گشتاور و قدرت قوی ، عملکرد همه جانبه عالی را برای این موتورسیکلت ارائه می دهد. همچنین با فناوری‌های اصطکاک کم Smart Power+ (eSP+) بهبود یافته کارآمد است.

کلید هوشمند استارت

استارت هوشمند بسیار کاربردی است و روشن کردن موتورسیکلت فورزا را بسیار آسان کرده است و شما با آن یک حس عالی را تجربه می کنید. کلید هوشمند همچنین جعبه هوشمند 45 لیتری قابل جدا شدن اختیاری را نیز مدیریت می کند.( همچنین کنترل سوئیچ استارت اصلی و قفل محفظه )  با کلید هوشمند در جیب، قفل جعبه باز می‌شود و زمانی که دور می‌شوید به‌طور خودکار قفل می‌شود. همچنین می توان آن را از خود محفظه و با کلید قفل کرد. روی یک قفسه عقب نصب می شود و یک کیف داخلی مناسب نیز موجود است.

پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید:
مقایسه یاماها ایروکس و هوندا کلیک

جلو پنجره فورزا 350

هنگام سوار شدن، شیشه جلوی برقی آن تا 180 میلی متر تنظیم می شود. ارتفاع را می توان به سادگی با فشار دادن دکمه – بالا یا پایین – روی فرمان سمت چپ تغییر داد تا با شرایط آب و هوایی در حال تغییر سازگار باشد. عموما این موضوع برای افراد بسیار مهم است. چرا که جلوگیری از ورود حشرات به چشم و یا جلوگیری از هجوم قطرات باران و یا سایر موارد مشابه در هنگام رانندگی با موتورسیکلت، بسیار حائز اهمیت است.

نمای سواری هوندا فورزا 350

پنل ابزار بازطراحی شده یک سرعت سنج آنالوگ شیک و دور شمارشگر، به علاوه اطلاعات دیجیتال را ترکیب می کند. در حین سواری، می‌توانید از طریق HSVC به بسیاری از ویژگی‌های دستگاه خود متصل شوید. یک سواری راحت، مدرن و پیشرفته در کنار استفاده از ابزارهای تکنولوژی را با این موتور تجربه کنید.

چراغ های LED

از مشخصات موتورسیکلت فورزا 350 می توانیم به چراغ های زیبای ال ای دی آن اشاره کنیم. چراغ‌های LED روشن و چراغ‌های عقب جلوه‌ای ظاهر تراشه‌دار دارند. اما این چراغ ها فقط در مورد زیبایی موتورسیکلت ساخته نشده اند. آنها دید گسترده ای را در روز یا شب در جاده تضمین می کنند و دید را برای سایر کاربران جاده بهبود می بخشند. نسبت به سایر موتورسیکلت ها، این موتورسیکلت می تواند دید خوبی به راکب خود دهد و رانندگی در شب را تسهیل کند.

صندلی هوندا فورزا 350 نسخه ویژه

از دیگر مشخصات موتورسیکلت فورزا 350 می توانیم به صندلی ویژه آن اشاره کنیم. به لطف ساختار نرم‌تر، صندلی نسخه ویژه نمونه قبلی را ارائه می‌کند. سطح راحتی که تجربه سواری شما را بهبود می دهد. در همین حال، طراحی اسپرت اما ظریف با دوخت متضاد قرمز، آن را به یک مکمل برتر تبدیل کرده است. زیبایی اولین چیزی است که در مشاهده این موتورسیکلت چشمان شما را نوازش می کند. در مرحله بعد قطعا نرمی صندلی و دسترسی آسان به سایر قطعات در هنگام نشستن پشت فرمان، با توجه به آرگونامی بدن شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید:
چگونه موتور سیکلت خود را برای کاهش آلودگی بهینه‌سازی کنیم؟

ست پانل کف هوندا فورزا 350

مجموعه ای از پانل های کف فولادی ضد زنگ چپ و راست با لنت های ضد لغزش، ظرافت و اسپرت بودن را به Forza 350 می بخشد.

جمع بندی مشخصات موتورسیکلت فورزا

این موتورسیکلت بسیار زیبا طراحی شده است و در طراحی آن تلاش شده تا تمام خواسته های یک فرد از یک موتورسیکلت اسپرت، برآرده شود. ظاهر زیبا و اسپرت، صندلی های نرم، ترکیب رنگ شکیل که به اسپرت نشان دادن موتورسیکلت کمک بسزایی کرده است در کنار قدرت موتوری و راحتی و سهولت در استفاده از امکانات موتورسیکلت موجب شده تا این موتور طرفداران زیادی پیدا کند. نسخه فعلی تکمیل شده نسخه قبلی، یعنی فورز 250 است و این موتورسیکلت سال 2015 برای افراد متشخص طراحی شده بود و حال طراحی کاملتری از آن در دسترس همگان قرار دارد.

جهت استعلام موجودی و قیمت و اقدام به خرید از سایت هوندا به عنوان نمایندگی هوندا در ایران، با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید. بهترین ها را در کنار بهترین قیمت ها دریافت کنید و از ضمانت پس از فروش نمایندگی هوندا بهره ببرید. حتما از فروشگاه هوندا اورجینال دیدن فرمایید.

2 نظرات

  • امیر

    19 آذر 1401 - 5:46 ب.ظ

    بله تمام دنیا می داند شرکت هندا یک برنده شکی در کیفیت و عملکرد آن نیست و سوابق درخشانی در تمام عرصه های مختلف با موفقیت بالایی از خود نشان داده است سوال اینجاست تا جهانی شدن در صنعت خودرو به تمام معنا چقدر فاصله یا انتظار باید کشید؟؟
    مونتاژ کردن هنر نیست ، ابتکار و خلاقیت یعنی پیشرفت .
    متشکرم

  • قاسم لواسانی

    23 آذر 1401 - 10:23 ق.ظ

    شما مشخصات فنی انجین رو توضیح ندادید فقط تعریف کردید گشتاورد انجین قدرت اسب بخار سرعت روی نمایش گر سرعت وووو

پیام بگذارید

تماس با ما